|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva tørker du gryter/stekepanne med?Det spørs vel på kluten. Er kluten fra skuffen eller har den vært i bruk. Ville aldri brukt en kjøkkenklut som hadde vært i bruk til å «tørke» rent utstyr. Ville stusset på at folk gjorde det, for å si det mildt, men man dauer vel ikke av det. Ville trodd det var blanding av ren og uren sone på et profesjonelt kjøkken, som ikke bør forekomme? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Hva tørker du gryter/stekepanne med?
Jeg bør vel nevne at jeg bytter ut kjøkkenkluten temmelig ofte, og skyller den godt med varmt såpevann etter hver bruk. Det har faktisk aldri falt meg inn at det er fryktelig uhygienisk å tørke over stekepanna etter vask, med kjøkkenkluten som ligger lett tilgjengelig og altså er godt skylt og oppvridd etter forrige bruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Jeg har forstått det slik at varmt vann gir bedre grobunn for bakterier enn kaldt vann. Derfor er det lurere å skylle klut med kaldt vann - i alle fall helt til slutt.
![]() |
#4 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
Jeg lever enda
![]() |
|
|