Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Dere som leser mye, hvordan setter dere av tid?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-22, 10:51   #29
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som leser mye, hvordan setter dere av tid?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eit godt tips er å omgi seg med bøker. Eg har ei sånn tralle på jul frå IKEA, på soverommet. Her legg eg bøker eg har lyst til å lese. Då er dei lett tilgjengelige når eg lurer på kva eg skal lese. Eg følgjer og ganske mange bokkontoer på insta (og driv ein sjølv). Det gir meg òg lyst til å prioritere lesing. Det same gjer det å lytte til podcaster om bøker, lese bokanmeldelser i aviser eller sjå på bokfolk på YouTube. Gjennom å heile tida minne meg sjølv på at lesing er noko eg vil prioritere, gjer eg det lettare for meg sjølv å ta opp ei bok enn å skru på ein skjerm.

Det er definitivt ikke mangel på bøker i huset som er problemet mitt. Jeg elsker bøker, og har bøker over alt.

Å følge bokkontoer hørtes ut som en lur ting for meg.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:46.