Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Forovervendt bilsete eller beltestol til 2.5 åring på over 15 kg

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-07, 09:59   #27
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forovervendt bilsete eller beltestol til 2.5 åring på over 15 kg

Opprinnelig lagt inn av ack, her.

Forestill deg knærne under haka og dæsjbordet inni skinnleggen, så skjønenr du tegninga. Og med litt mage i tillegg sier det seg selv at det ikke funker.

Dæshbordet i skinnleggen og litt mage (nylig vært gravid) kjenner jeg til men knærne under haka klarer jeg faktisk ikke å forestille meg. Hører flere som sier det men har faktisk ikke sett det. Som sagt har jeg en jente som sitter med null beinplass i BTW og hun sitter enten som en frosk eller med beina i kryss. Bytter litt på ettersom. Så de knærne under haka kjenner jeg ikke til. Derfor jeg spør. Et bilde sier mer enn tusen ord. Hadde vært artig å se.

Men igjen. Gjør det noe om barnet har beina under haka? Hvis det er så ille.

Opprinnelig lagt inn av Marian

Det er ikke alle biler man kan koble ut airbag på sånn uten videre.

Det aller fleste kan man vel det. At noen verksteder tar veldig mye for å gjøre det, eller prøver å forhindre det på andre måter er jo en annen sak.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:12.