|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lettere utlada
|
![]() Har du gjort en forskjell i noens liv i dag?Jeg begynte å følge en side på Instagram der en rik fyr gir vekk penger til folk som hjelper han på en eller annen måte.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du gjort en forskjell i noens liv i dag?Jeg har gjort en forskjell i mitt eget liv i hvert fall!
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du gjort en forskjell i noens liv i dag?Jeg smiler og er hyggelig mot alle jeg møter, og spør gjerne hvordan folk har det, ønsker de en fin dag eller lignende. Har fått mange tilbakemeldinger på at det er høyt verdsatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du gjort en forskjell i noens liv i dag?Jeg er røde kors besøksvenn med hund på et aldershjem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Har du gjort en forskjell i noens liv i dag?Ja, jeg vet jeg gjør en stor innsats for noen nå, og jeg liker å være god mot andre.
![]() |
#7 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Har du gjort en forskjell i noens liv i dag?På jobb. Ikke så ofte hjemme.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Har du gjort en forskjell i noens liv i dag?Har akkurat gått tur for å mate noen venners katt.
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Har du gjort en forskjell i noens liv i dag?Forskjell og forskjell. Jeg har i mange år hatt som mål å gjøre én hyggelig ting for noen (utenfor husstanden) hver dag. Det trenger ikke være mer enn en hyggelig melding på Messenger eller i et kommentarfelt på SoMe, eller et kompliment til noen jeg treffer. Fremmede blir ofte så glade og overrasket om man sier noe hyggelig. Det er jo nesten litt trist.
![]() |
![]() |
#10 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Har du gjort en forskjell i noens liv i dag?
Om jeg sitter langt fremme i bussen, så sier jeg takk for turen til bussjåføren. Da virker mange av de veldig overrasket og smiler stort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Har du gjort en forskjell i noens liv i dag?Jeg har vært frivillig på et sommerskolearrangement i dag, så i dag er det et klart ja.
![]() |
#12 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Har du gjort en forskjell i noens liv i dag?På jobb idag hjalp jeg en dame med et ryddeprosjekt i tre timer. Vi fikk gjort enormt mye, og hun var så takknemlig.
![]() |
#13 |
Personlig pessimist
|
Samme på sykehus. Jeg takker for hjelpen når det er sykepleiere innom, og de blir som regel overrasket og glade, ja.
![]() |
![]() |
#14 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Har du gjort en forskjell i noens liv i dag?Tvilsomt.
![]() |
#15 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Har du gjort en forskjell i noens liv i dag?Nei, en forskjell i noens liv har jeg ikke gjort, men jeg spleiset to helt ferske og usikre førsteklassinger som satt alene på hvert sitt bord og spiste matpakka si på SFO i dag tidlig, og det var veldig fint å si ha det til to glade, tannløse fjes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
heimføing
|
![]() Sv: Har du gjort en forskjell i noens liv i dag?For å svare på trådtittelen, "Har du gjort en forskjell i noens liv i dag?" så ja. Eller igår da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
lettere utlada
|
Det er sant! En kunde på jobb sa til meg en dag "jeg blir så glad når jeg ser smilet ditt!" Den kommentaren lysnet hele dagen min!
![]() |
#18 |
Medlem siden: Mar 2008
Det gjør jeg også og flere av de andre her hører jeg.
![]() |
#19 |
Personlig pessimist
|
Ja! Han som kom og vasket sykehusrommet mitt i 2019, lyser fremdeles opp og sier hei når vi treffes i gangene på Riksen. Han ble kjempeoverrasket da jeg snakket med ham første gangen, og enda mer da jeg takket ham. Det er så uendelig trist at mange er vant til å være usynlige! Og hallo, jeg var nylig hjertetransplantert, han gjorde jo en utrolig viktig jobb!
![]() |
![]() |
|
|