|
|
#701 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Til tross for at det er gørr å streike så har jeg hatt en veldig hyggelig streikevakt med fine folk i dag. |
|
|
|
|
#702 |
|
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Mye å være glad for; snart helg, fint vær som skal vare hele helga! |
|
|
|
|
#704 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Eldste og jeg fikk både byvandret litt, mat, drikke og en herlig oppsetning av Jane Eyre på Nationaltheatret. Det er så godt å se at hen har det bra for tiden. |
|
|
|
|
#705 |
|
superbruker
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Jeg er veldig glad for at jeg har byttet jobb. På gamlejobben er det masse drama. Ny jobb er fin. :hjeret: Jeg blir sett av de to nærmeste lederne og jeg får mye positiv tilbakemelding. Veldig gøy.
|
|
#706 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Har fått ryddet ut 2 fulle søppelposer med klær til loppis. Og så har jeg fått sortert ut 2 esker med bøker. Veldig deilig å få god plass i klesskapet. Har fått 2 tomme skuffer i nattbordet.
|
|
|
#707 |
|
Lesende
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Yngste og jeg fikk spasert lott og spist litt og pratet litt. Det er en okay erstatning for at Helten er på tur. Veldig bra er det at jeg fikk hjelp til å finne togbilletten min igjen. |
|
|
|
|
#708 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Fant en aldeles fantastisk topp på bruktbutikken. Et funn!! |
|
|
|
|
#709 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Yngste har begynt på piano og elsker det!
|
|
#710 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Et geriljabroderi med "Orden er for late folk som ikke gidder å lete". |
|
|
|
|
#711 |
|
Lesende
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Jeg har fått fjernet en del brunt belegg på tenna. Tannlegen tok det som en del av standardtimen. Det har jeg ikke vært borti før, men du verden hvor godt og flott det føles. |
|
|
|
|
#712 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Eldste klarte teoriprøven med glans, og jeg fikk et forsikringsoppgjør jeg har ventet på i over et halvt år
|
|
#713 |
|
Drømmer
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13At Chablisbarnet besto og fikk lett mc lappen i dag, dette har vært ekstremt viktig for han å klare , å nå kan han kjøre motorsykkel i begravelsen til bestefaren som var veldig opptatt av lappen men dessverre ikke rakk å oppleve at barnebarnet fikk den. Motorsykkelen skal pyntes og alt har vært planlagt i flere dager, så det var så godt han klarte den. |
|
|
|
|
#714 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13
|
|
#715 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
|
|
#716 |
|
Lesende
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Broder'n og dama hans, en tante og jeg tok en tur på grava til Fatter'n i anledning det vi tror er 20 år siden han døde. Jeg vet det høres merkelig ut å være glad for noe sånt, men det ble en flott markering, tante hadde med blomster og vi fikk alle snakket om våre gode minner og artigheter. |
|
|
|
|
#717 |
|
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Fikk solgt utesofa som aldri blir brukt.
|
|
|
#718 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Jeg skal bake dåpskake til en liten venn til hans dåp på søndag, og jeg kan ikke komme fort nok i gang.
|
|
#719 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Fra og med i dag skal jeg øke tilstedeværelsen på jobb og være bare 45% sykemeldt! Har kjedet meg enormt mye og ligger så mange uker foran som jeg kan, så det er digg!
|
|
|
#720 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Det er helt fantastisk, Input! Så syk som du var, også er du allerede der at du kjeder deg, selv etter å ha jobbet litt! |
|
|
![]() |
|
|