Sv: Alle de beste forslagene til verdens trangeste gang
Veldig fint, Adrienne! Jeg har noen vintage sovjetiske (jepp!) kroker jeg gjerne skulle hengt opp.
Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.
Men hvor bred er skyvedørsgarderoben? Vi har trang gang men mannen har satt den oppsånn at bredden er akkurat en kleshengerbredde + littebitt. Og har speil i begge dører sånn at det ikke ser så stengt ut.
Går det an å flytte skinnene innover sånn at det blir smalere?
Jeg synes det er helt gull men nå er vi flinke til å få alt vekk fra gangsonen og inn i skapet. Har ikke noe rot utenfor.
Jeg er ikke så flink.
Jeg er litt usikker på hvor dyp den er, men det er en vanlig IKEA skyvedørsgarderobe, så den er frittstående. Det hadde nok hjulpet å få en plassbygget sak, enten med utgangspunkt i denne, eller noe skreddersøm (mannen ser så mye snekrevideoer på Youtube, så går ut i fra at han kan gjøre det selv). Da kunne man skviset bort så mye som mulig. Det hjelper selvsagt ikke at noen pusset opp denne funkisleiligheten en gang på nittitallet og limte på et slags brystpanel (eller hoftepanel, som jeg kaller det, siden det er såpass lavt) i umalt tre som bygger en del ut. Så hele skapkladeisen står ikke så langt inntil veggen som det kunne ha gjort.