Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Alle de beste forslagene til verdens trangeste gang

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-22, 14:46   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle de beste forslagene til verdens trangeste gang

Veldig fint, Adrienne! Jeg har noen vintage sovjetiske (jepp!) kroker jeg gjerne skulle hengt opp.

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Men hvor bred er skyvedørsgarderoben? Vi har trang gang men mannen har satt den oppsånn at bredden er akkurat en kleshengerbredde + littebitt. Og har speil i begge dører sånn at det ikke ser så stengt ut.
Går det an å flytte skinnene innover sånn at det blir smalere?

Jeg synes det er helt gull men nå er vi flinke til å få alt vekk fra gangsonen og inn i skapet. Har ikke noe rot utenfor.

Jeg er ikke så flink.

Jeg er litt usikker på hvor dyp den er, men det er en vanlig IKEA skyvedørsgarderobe, så den er frittstående. Det hadde nok hjulpet å få en plassbygget sak, enten med utgangspunkt i denne, eller noe skreddersøm (mannen ser så mye snekrevideoer på Youtube, så går ut i fra at han kan gjøre det selv). Da kunne man skviset bort så mye som mulig. Det hjelper selvsagt ikke at noen pusset opp denne funkisleiligheten en gang på nittitallet og limte på et slags brystpanel (eller hoftepanel, som jeg kaller det, siden det er såpass lavt) i umalt tre som bygger en del ut. Så hele skapkladeisen står ikke så langt inntil veggen som det kunne ha gjort.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 14:57   #2
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Alle de beste forslagene til verdens trangeste gang

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det hjelper selvsagt ikke at noen pusset opp denne funkisleiligheten en gang på nittitallet og limte på et slags brystpanel (eller hoftepanel, som jeg kaller det, siden det er såpass lavt) i umalt tre som bygger en del ut. Så hele skapkladeisen står ikke så langt inntil veggen som det kunne ha gjort.

Riv hoftepanelet og klem skapet inntil veggen. Om du bare river bak skapet er det ikke så farlig hvordan veggen blir seende ut heller.

Luftig, retro oppbevaring passet i ei tid da man hadde en jakke og ett par sko hver. Og ingen hadde sykkelhjelm

Galathea er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:03.