Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-22, 09:33   #11
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 362
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Kommentaren til Vanessa Rudjord om rent-a-wreck var bare fullstendig tonedøv, kvinnefientlig og bare uintelligent.
Jeg tenker at vi kvinner utsettes for et helt enormt utseendepress, og det er et helt ekstremt fokus på det hos unge. Men også hos min generasjon.

Jeg tenker at å kalle det kvinnehelse var ekstremt idiotisk, all den tid det er smarte, flinke, veltalende og kunnskapsrike folk som faktisk jobber med slik som selvsagt tar til motmæle mot en slik kobling. Jeg mener at det ekstreme utseendefokuset kvinner i alle aldre i mange miljøer utsettes for, er et gigantisk helseproblem.

Jeg er helt enig med Tally i at all pr definitivt IKKE er god pr, og tenker at dette var en gigantisk skivebom. Når det viser seg at det slett ikke er disse tre som starter klinikken og spytter i 40 mill heller, blir jo katastrofen komplett.

Og så håper jeg at Pia Tjelta ser på Nicole Kidman og styrer langt unna injeksjoner og rynkefjerning.

Jeg har folk i min nærhet som har gjort greier, og det synes og det er forstyrrende med folk som mangler mimikk.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 20-09-22 kl 09:43.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:08.