Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Stavanger i helgen - hva kan jeg oppleve?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-22, 17:22   #14
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stavanger i helgen - hva kan jeg oppleve?

Jeg har tenkt på deg i helgen, Philippa. På torsdag og fredag syntes jeg oppriktig synd på deg, det drittværet vi hadde forrige uke og inn i helgen var rett og slett utrivelig og deprimerende. Men i dag har det jo ikke vært så ille, heldigvis.

Vi har gått Borestranda t/r (8 km) i dag. Lyset var magisk, nesten som gyllen kveldssol om sommeren. Sol og noe disig hele tiden. Mild bris, men herlige bølger mot land. Gikk kun i tynn treningstrøye.

Mens jeg gikk der, funderte jeg på følgende: Hvor mange i Norges land som ikke bor langs lange sandstrender ved kysten har barndomsminner fulle av løping fra vannmasser som velter innover sanden i voldsom fart, og hvor man som regel ikke lykkes fordi vannet alltid flommer raskere enn man tror? Det burde alle barn få oppleve.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:22.