|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er jeg virkelig rasist?
"Han fyren" er enda enklere. Færre bokstaver, du slipper å lete frem apostrofen, og så blir ikke folk så sinte på deg.
![]() |
#2 |
HATER Bergen by
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
Men "han fyren" blir litt dumt hvis man f.eks. mener en spesiell av 22 mann på f.eks. en fotballbane. Og hvis en av de er neger, så er det jo enklere sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
flisespikker
|
Men hva sier du hvis du mener en av dem som ikke er mørkhudet? Bruker nummeret på drakten, kanskje? Det har jo også den fordelen at det virker selv om alle på laget er mørke.
![]() |
#4 |
HATER Bergen by
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
I en treningskamp spilles det ikke med nummer på ryggen bestandig, men samma det. Hvis jeg mener en av de andre trenger jeg ikke å si "han neger'n" nei. Da må man jo forklare i bøtter og spann istedetfor. Prøve å peke mens de løper. Har de nummer på ryggen bruker jeg det ja, ikke "han neger'n". |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|