Sv: Er jeg virkelig rasist?
Opprinnelig lagt inn av ack, her.
Skjønner ikke hva som er så mye værre med at jeg kan kalle en person for neger når dere selv kan sitte her å kalle folk for dumme og påstå at de har lav intelligens. Det kunne jo hende at noen ble såret av å bli kalt for dum også, men det er tydeligvis greit og akseptabelt.
Så da får dere som er slikt et flott ord-politi lage en egen ordbok da over hva folk har lov til å si og ikke. 
Vi kommer aldri til å bli enig uansett, so I rest my case.
Ja, kjære vene, skjær nå alle sammen over en kam. Vi synes ikke det er greit å kalle noen dumme, ei heller nek eller uintelligente. Jeg har påpekt, det samme har Tinetoff, at det er greit å kalle noen uopplyst, for det er det jo åpenbart at man er når man ikke vet at man ikke skal bruke ordet neger. Men neste gang så kan vi kanskje henge på en "moderatorisk hilsen" i innleggene våre, sånn at det er åpenbart at vi sier det vi sier som moderatorer og dermed også talsmenn for driften av FP. Men vi driver ikke å redigerer andre sine innlegg, slik de har for vane å gjøre på andre forum. Dette er kanskje vanskelig å forstå, men vi antar at våre brukere er voksne nok til å oppføre seg som akkurat det, voksne. Når de ikke gjør det så sier vi ifra, enten i diskusjonen, eller pr. PM eller prikk. Så får det være opp til dem om de tar det til etteretning og endrer kurs og/eller redigerer sine egne innlegg.
Og sånn for å være på den sikre siden: Det er ikke greit å kalle noen dum og nek. Moderatorisk hilsen Adrienne.