Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden for treiginger 2022

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-22, 09:26   #11
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Ungene mine ble fortalt av tanta at det var nissen som kom med pakkene til kalenderen om natta, så i mange år måtte jeg henge opp en pakke om gangen. Når de var noen større så sa jeg at nissen måtte prioritere de minste så det var min oppgave å fikse gaver. Da hengte jeg alle opp før 1.desember. Men nå får de kjøpekalender fra meg og flaxkalender fra bestefar. Etterhvert så satte det mindre og mindre pris på pakkekalender så da slutta jeg med det.

Så nissen skal komme med gaver til alle barn hver eneste dag i desember? Stakkars.

For meg er poenget at det skal være MANGE pakker i begynnelsen og minske i takt med at spenningen stiger. Det er litt jobb og ganske dyrt, men er i samme situasjon som Mave, så synes det er 100% verdt det. Men det er få ting som går meg til å føle meg mer rik enn den pakkekalenderen. Selv om vi ikke bruker voldsomme summer, i år har vi brukt litt over 1500 kr totalt. Det kunne blitt mye billigere med mer godteri, men…For storebror er det viktig å åpne kalender før skolen og det gjør meg mindre villig til å gi godteri.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:49.