Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva handler man på LIDL?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-07, 22:47   #21
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva handler man på LIDL?

Vi har vært på Lidl to ganger; da handlet vi øl og sjokolade.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 22:57   #22
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg følger av og til med på tilbudene deres. Da mere på ting og tang enn matvarer.

Men jeg kjøper belgiske praliner der. De er vel så gode som de til 20 ganger prisen. (utrolig).

Jeg har også kjøpt kjemikaliedo der.

De tingene jeg har kjøpt er stort sett ting som de har i en kort periode. Jeg sjekker derfor innimellom hjemmesiden.

Blandt det jeg har kjøpt er
Hagegreip, i stål med trehåndtak. Skikkelig solid.
Parykker, en rosa, en brun og en indianer....
Indianerkostyme overaskende bra kvalitet.
Malepensler, og formingsgreier. Spesielt pappog papir før jul. Kalendere til å sette inn bilder/tegninger i.
Rosesaks (til å ha som reserve, men den var bedre enn ventet).
Fotballmål.
Fotbad med massasje
Trådsnellesett.

Prosjektørklokke til soverommet

Jeg tar meg en tur til uken for jeg kunne tenke meg de tegne sjablongene som dukker opp snart

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 22:58   #23
Maz
Pauset

Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

For ikke å glemme et utrolig bra sett med make-up børster i skinnetui.

Alt jeg har kjøpt koster under 100 kroner, untatt fotbadet.

Jeg kunne tenke meg å kjøpe denne:
kr 29.90

også vil jeg se på disse, om de er ok

kr. 29,90

Det sier seg selv det er den type ting en gjør om en er i nærheten, ikke noe en kjører for i ens ærend.

Sist redigert av Maz : 24-08-07 kl 23:04.
Gammel 24-08-07, 23:16   #24
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Rettferdig økosjokolade.

Hva er urettferdig sjokolade? Sånn man legger på seg av?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 23:19   #25
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært der, men gikk tomhendt ut. Har ingen snobbe-problemer med at den ikke er så lekkert rigget opp - Rema er ikke mye bedre - men har ikke lyst på noe av det de har bare der. Synes det stort sett ser ut som fete og søte utenlandsprodukter som ikke frister.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 23:20   #26
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øh, jeg tror ikke de har det utvalget Bundbury skildrer på alle Lidl

Gammel 24-08-07, 23:21   #27
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hva er urettferdig sjokolade? Sånn man legger på seg av?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 23:34   #28
Maz
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Joda. Men det er en eller to ting om gangen.

Jeg ble dratt med (protesterende) av en venninne. Jeg lærte da og sjekke tilbudene deres. Nytter ikke gå der på måfå.

Etter helgen er det sykkelutstyr. For en tid tilbake båt, og før det hesteutstyr.

De to tingene jeg la inn bilde av kommer vel på torsdag,

Gammel 24-08-07, 23:38   #29
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bundbury, her.

Joda. Men det er en eller to ting om gangen.

Den som ligger i Oslo sentrum har bare matvarer.

Gammel 24-08-07, 23:41   #30
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Den som ligger i Oslo sentrum har bare matvarer.

Ja, jeg har bare vært på den på Grønland.

Gammel 24-08-07, 23:54   #31
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Ja, jeg har bare vært på den på Grønland.

Jeg også. Ble skikkelig skuffet, det var rett før jul og jeg hadde fått reklamebrosjyre i posten. Tenkte jeg skulle finne masse klistremerker og fargestifter og slikt til kalenderen, men neida. Den var som en litt dårlig, liten dagligvare. Men de har altså rettferdig økosjokkis. Som er veldig god.

Gammel 24-08-07, 23:56   #32
ack
HATER Bergen by

ack sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
ack har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vi handler ikke på Lidl. :bidrar:

ack er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 00:37   #33
Maya80
Bør lage seg en tittel selv

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Kjøpt en del non food varer der. Mye der som ikke er så godt vil jeg si, men enkelte ting er godt også. Vanskelig å ukeshandle.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 00:38   #34
Left
Passiv

Standard

Jo, de har de samme varene over alt tror jeg, men det er vel kampanjer, så bare en kort periode.
Vi kjøper bleier, frukt/grønt og toalettpapir når vi først er der.

Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 08:59   #35
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jo, de har de samme varene over alt tror jeg, men det er vel kampanjer, så bare en kort periode.

Nei, det stemmer ikke. Vi får brosjyrer med bilder av kjempeutvalg av både klær, leker, hagegreier og alt mulig annet, men den på Grønland har altså bare matvarer og er ganske liten.

Gammel 25-08-07, 09:12   #36
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kjører forbid Lidl hver dag, men har enda ikke funnet lysten til å gå innom.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 09:43   #37
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

LIDL er litt annerledes enn en vanlig Rimi eller Rema. De hadde i utgangspunktet ikke de norske matvarene, så det var litt fremmed å handle der i starten - for man finner ikke de gode, gamle tingene. Vi måtte derfor prøve oss fram - noen ting var veldig bra og billig, andre ting var helt håpløse. Og man må nok innom en annen matbutikk i tillegg - jeg får i allfall ikke til å handle alt på LIDL.

Det er mye bra og billig frukt og grønt. Det var mye bra kjøttpålegg, men det har blitt dårligere etter at de gikk over til mer norske varer. Det er masse billig og bra på glass - div spaghettisauser og slikt for dem som bruker det, oliven, osv. Billige cashewnøtter.

Og så er det mye artig ting og tang da, har kommet over kupp med tegnesaker feks - men det er altså kampanjevarer.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:28.