Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Strikkehjelp trengs

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-22, 09:41   #10
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strikkehjelp trengs

Jo, den biten med akkurat de tre maskene finner jeg ut. Men det er dette som jeg skrev et par innlegg lenger opp som gjør at jeg har stoppet helt opp (det handler om når jeg skal begynne å sette masker på tråd til halsen):

Sitat:

For å gjøre det som står i oppskriften må jeg sette en rapport fra slutten av omgangen på en tråd, og en fra begynnelsen av neste omgang, siden omgangen slutter/begynner midt foran. Da blir det en rapport med 7 masker (den under pilen), og en med 6 masker (den med pilen). Det blir 13 masker, ikke 14. Jeg skjønner ikke hvordan de tenker.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:32.