Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Den Store Riskremundersøkelsen 2022

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Har du hørt om riskrem, og i tilfelle, har du hørt om/pleier du å ha mandel i den?
Jeg vet hva riskrem er 57 49,57%
Jeg vet ikke hva riskrem er 0 0%
Vi spiser riskrem i julen, men uten mandel 53 46,09%
Vi har ikke tradisjon for riskrem i det hele tatt 16 13,91%
Vi spiser riskrem, og jeg bor i Nord-Norge 5 4,35%
Vi spiser riskrem, og jeg bor i Trøndelag 10 8,70%
Vi spiser riskrem, og jeg bor på Vestlandet (nord) 7 6,09%
Vi spiser riskrem, og jeg bor på Vestlandet (sør) 13 11,30%
Vi spiser riskrem, og jeg bor på Sørlandet 4 3,48%
Vi spiser riskrem, og jeg bor på Østlandet (sør) 39 33,91%
Vi spiser riskrem, og jeg bor på Østlandet (nord) 5 4,35%
Vi spiser riskremen med mandel i 20 17,39%
Ingen av alternativene passer 3 2,61%
God jul! 30 26,09%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 115. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-22, 13:42   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den Store Riskremundersøkelsen 2022

I min barndoms stall fikk hestene riskrem på julaften.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-22, 13:42   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

I min barndoms stall fikk hestene riskrem på julaften.

Uten mandel.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-22, 13:46   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Riskrem med salt karamellsaus var en Greie på sosiale medier for noen år siden. Det var ikke godt. Liker begge deler, men det passer ikke sammen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-22, 14:22   #4
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Riskrem med salt karamellsaus var en Greie på sosiale medier for noen år siden. Det var ikke godt. Liker begge deler, men det passer ikke sammen.

Enig. Det ble rett og slett kvalmende.

Ellers så spiser vi riskrem julaften, men uten mandel. Mandelen er i grøten som lages og spises lillejulaften.

Gammel 23-12-22, 14:26   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, det var virkelig ikke godt.

Jeg er ikke så veldig glad i riskrem. Eller, jeg liker den hvis den er fast og god og med vaniljestang, og ikke med så mye krem at den er skvipete. Pleier å ha det en gang i jula, med en saus laget av kirsebær og portvin. Og hakkede mandler på toppen, den desserten trenger litt krønsj.

Og aldri riskrem på julaften, etter ribbe. Det blir for mektig.

Sist redigert av Filifjonka : 23-12-22 kl 15:37.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:13.