![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Rydde på InstagramHjelp! Jeg må ha trykket på noe feil på Instagram for feeden min oversvømmes av søte babyer og råd om barneoppdragelse. Det er jeg så vanvittig ferdig med. I tillegg kommer det mye rare matlagingsgreier som ikke er helt meg det heller. Alt fra brukere jeg ikke kjenner.
![]() |
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rydde på InstagramHar du prøvd å trykke på not interested på de postene om barn og mat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Rydde på InstagramDu og? Jeg får også opp en haug babyting på IG om dagen.
![]() |
#4 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Rydde på InstagramJeg føler at instagram er blitt Americas funniest home videos. Får bare opp teite dyrefilmer. Liker ikke dyr.
![]() |
#6 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Rydde på Instagram
Ja, hva er dette?! Jeg får opp Mariah Carey.
![]() |
#7 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Rydde på InstagramJeg får bare opp folk jeg følger, tror jeg. Lite venner da, men andre jeg følger. Kunne tenkt meg å ryddet opp i de som jeg "bare" følger også. Bare gidder ikke.
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
Takk. Dette visste jeg faktisk ikke. Da har jeg trykket «ikke interessert» på 25 babyvideoer, og håper at det rensker opp litt.
![]() |
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
Høres egentlig lurt ut, og den kommer jeg nok til å bruke en del. Men da bør jeg følge litt flere for å få litt variasjon.
![]() |
![]() |
#11 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rydde på InstagramInspirert av denne tråden prøvde jeg å rydde opp i min egen insta. Da ett av disse forslagene dukket opp, fikk jeg trykket på slumre forslag i 30 dager. Instagram er nå normalt og gøy igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Rydde på InstagramJeg har slettet hele appen.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rydde på InstagramJeg også får mye amerikanske familiegreier, uff, går ikke helt hjem altså. Prøvde å moderere litt nå med å klikke "ikke interessert" på dem, håper det hjelper, hvis ikke er det morna Instagram ganske snart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Rydde på InstagramJeg også får mye amerikanske familiegreier! Snålt.
![]() |
#15 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Rydde på InstagramJeg får også mange amerikanske familier med mange unger og lovprising av gud i instagram-feeden. Har lurt så fælt på hva jeg har trykket på, men nå har jeg lært at jeg velge at jeg ikke er interessert. Takk!
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Rydde på InstagramJeg tør ikke engang skrive navnet på dere beskriver i frykt for at det skal dukke opp hos meg også. Det er jeg virkelig ikke interessert i. Jeg trykket bort en haug med babyer i går, og det ser litt bedre ut i dag. Men de er fremdeles ikke helt borte.
![]() |
![]() |
#17 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Takk! Men da ble det mye klikking for å komme tilbake til stories. Blir aldri helt venn med disse appene frykter jeg
![]() |
|
|