Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken bil til snart nylappet nestenfemtiåring?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-23, 16:04   #21
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken bil til snart nylappet nestenfemtiåring?

Jeg synes ikke elbil er så gunstig nå. Jeg passerer fem ganger i bom til og fra jobb. Service er provoserende dyrt, de sjekker dekktrykk, spylervæske, bytter luftfilter, masse dill til 2500,- hver service. Uten service ingen nybil eller mobilitetsgaranti og utrolig masete blinking. Storservice nær 4000,-, med bytte av gearveske. Forsikring med trafikkavgift nær 10 000,-, med siste ukers bulking blir det dyrere. E-Golf har dårlig statistikk for luftsensorer og klimaanlegg, nær 50 000,-, eller utvidet forsikring til + 5000,- i året. Kjørte km er billig, men det hjelper ikke så mye for oss med 8000 km i året.

Så jeg ville vært åpen for et godt kjøp, med en bil som ikke er kjent for dyre svakheter. Hjelper med et verksted i nærheten som ikke koster skjorta. Så må du regne kjørte km mot faste kostnader, det er uansett ingen garantier.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:32.