|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Nattklubb og dansing for folk over 40Jeg har veldig lyst til å gå ut å danse i Oslo. Men hvor går man når man er over 40? Liker ikke sving eller rock. Vil ha populærmusikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nattklubb og dansing for folk over 40Silent disco er det hotteste sier både min sønn og mine kollegaer rundt 30.
![]() |
#5 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nattklubb og dansing for folk over 40Dansing nattestid? Må jo legge meg kl 22 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
♡
|
![]() Sv: Nattklubb og dansing for folk over 40Jeg vil også ut og danse! Vil ikke havne et sted hvor alle er 30 år yngre, men vil sikkert danse til samme musikk! Men hvor!
![]() |
#15 |
♡
|
![]() Sv: Nattklubb og dansing for folk over 40Sitter akkurat nå på en bar rett ved hotellet mitt i Bergen for et glass før seng, og så kommer det en dj som spiller akkurat sånn musikk jeg kunne tenke meg å danse til. Litt club, litt drum n´base, pop, og så er jeg her på jobbreise og ikke med gode venner, og det er ikkeno dansegulv. Nå skulle det vært fre/lør, masse venner og masse plass til dans.
![]() |
#17 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Nattklubb og dansing for folk over 40Bare for å være på den sikre siden, alle skjønner at silent disco er et sted der alle har øretelefoner på, ja?
![]() |
#18 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Nattklubb og dansing for folk over 40I en episode av The Royals går de på silent disco, og jeg syntes det så gøy ut. Perfekt for introverte.
![]() |
#19 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Nattklubb og dansing for folk over 40Det verste med de silent discos jeg har vært på er 1) ekstremt ungt klientell og 2) MØKKAMUSIKK!
![]() |
#20 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Nattklubb og dansing for folk over 40
Ja, konsept mot sin hensikt (utfra hvordan jeg ville brukt et slikt sted).
![]() |
|
|