Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tips til solferie i februar?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-07, 22:25   #2
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til solferie i februar?

Jeg tror det er Tenerife og GC som er de mest solsikre så tidlig på året. Jeg har aldri vært på GC, men jeg kan virkelig anbefale et Blue Village på Tenerife (Star Tour). Jeg skriver om det her. Det er veldig, veldig barnevennlig + sentralt, men samtidig stille og rolig. Det finnes både to- og treroms og prisforskjellen var ikke så fryktelig stor om jeg ikke husker feil, så vi valgte treroms. Det var deilig med god plass.

Jeg har vært på Lanzarote og Fuerteventura også, men ikke med barn. Det blåser veldig på Fuerteventura, så dit ville jeg nok ikke reist. Lanzarote likte jeg godt, men jeg tror det er litt mindre solsikkert der i februar - uten at jeg skal si det for sikkert. Det ene venneparet vi reiste med til Tenerife nå sist bodde her på Lanzarote og skrøt veldig av det også.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:07.