|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Såpevann over nattpissereHelt greit i mine øyne - litt såpevann skader ingen, og så får man skylt bort både pisserne og pisset i samma slengen.
|
|
|
#22 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Såpevann over nattpissereDette er helt klart noe jeg kunne ha funnet på. Jeg har f.eks stor sans for buksevann som straff mot kjipe og arrogante kollegaer. Dette blir på samme måten, irriterende men ikke farlig.
|
|
|
#23 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Såpevann over nattpissereSåpevann er ufarlig og vasker både pisseren og fortau, dører og sykler. Det høres ut som en bra plan. Dette kunne jeg definitivt ha tatt del i. Hadde jeg blitt skjelt ut kunne jeg jo spart en skvett til å vaske munnen deres med også.
|
|
|
#24 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpevann over nattpissereJeg hadde gjort det samme
|
|
|
#25 |
|
Ekvilist
|
Sv: Såpevann over nattpissereKommer litt an på om det er sommer eller vinter. Å helle en bøtte med vann over en full person vinterstid kan jo være småskummelt.
|
|
|
#26 |
|
Epikur
|
Sv: Såpevann over nattpissereLitt såpevann kan godt gå an. :tante Sofie:
|
|
|
#28 |
|
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpevann over nattpissereHehe, morsom strategi, og når ryktet nå er ute så blir det sikkert ekstra virksomt.
|
|
|
#29 |
|
Bedreviter
|
Sv: Såpevann over nattpissereJeg kjenner noen som bodde i en av de veitene der folk bruker (ja, faktisk bruker) å tisse, så jeg vet hvor stort problem dette er. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Såpevann over nattpissereSå lenge det er noe helt ufarlig og smertefritt som lunka såpevann så har jeg ikke noen problemer med dette. Sånne griser trenger sikkert uansett en dusj.
|
|
|
#31 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Såpevann over nattpissere
Jeg tror faktisk jeg ville klappet meg selv på skulderen for utmerket selvkontroll dersom jeg hadde nøyd med med såpevann, og ikke verre skyts, mot noen som pissa på ytterdøra mi! :grøss:
|
|
|
#32 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Såpevann over nattpissere
Enig med Mimmer'n og de andre som er pro-såpevann.
|
![]() |
|
|