Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Märtha Louise og media

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-23, 14:02   #1
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

ML var 11 år i 1980 og det var kanskje litt sent å endre det da? I alle fall for sent å endre det med tilbakevirkende kraft 10 år senere. Konprinsen var 7 år i 1980. Det jo litt annerledes å endre det for en 3-åring og en 1-åring. Det burde jo vært endret rundt 1970 for ML sin del, men da var nok ikke Europa der.

Strengt tatt var ML 9 år i 1980, uten at det har noen betydning her.

Og så er det jo litt rart å mene at man ikke skal kunne bruke sosiale medier fordi man ikke ønsker at pressen er ute etter en.

Gammel 13-02-23, 14:13   #2
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Og så er det jo litt rart å mene at man ikke skal kunne bruke sosiale medier fordi man ikke ønsker at pressen er ute etter en.

Haha, ja, her gikk matematikken min helt i feil retning!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 15:27   #3
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Definer bruke sosiale medier? Jeg mener selvfølgelig ikke at man ikke skal bruke Facebook, insta og TikTok. Men man trenger vel kanskje ikke å ha vid åpne profiler og bruke dem for å promotere seg selv og liver man lever,
Om man blir sår av offentlig omtale og medieomtale. Tenker jeg da. Men jeg e ren introvert jævel uten store behov for oppmerksomhet.

Gammel 13-02-23, 15:52   #4
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Hvem mener det? For min del mener jeg bare at mindreårige jenter ikke bør ha åpne kontoer der de løfter på gensere med tungen søtt ut av munnen.

Gammel 14-02-23, 13:23   #5
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel ingen som har sagt at hun ikke kan bruke sosiale medier? Det er forskjell på å bruke sosiale medier slik de fleste av oss gjør og å bruke sosiale medier til å aktivt oppsøke oppmerksomhet. Og det er rart å tenke at man skal kunne velge å være en aktiv og selvvalgt del av rampelyset samtidig som man sier at man ønsker å få være i fred og å ikke være i rampelyset, er det ikke?

Jeg synes også at hvis man ikke ønsker kritikk og/eller oppmerksomhet, kan man rett og slett ikke velge en partner som sier ting som er så støtende og provoserende som hennes partner gjør. Hun har tre døtre som er midt i "finne seg selv og sin egen seksualitet"-alder og har samtidig en partner som hevder at kvinners vaginaer må renses dersom de har for mange seksualpartnere. Det er jo helt vanvittig misogynistisk. I tillegg kommer uttalelsen hans om at folk som har kreft har det fordi de ønsker det selv og/eller ikke ønsker å leve. Til og med barn. Det er så støtende at jeg ikke har ord. For en som har hatt selvmordstanker siden barnehagen og i tillegg fikk kreft, var det veldig vondt. Og tro meg, jeg har grublet på om det kanskje er min feil at jeg fikk kreft, om jeg har ønsket meg på det, fortjent det fordi jeg ikke verdsatte livet nok og gudvethva. Hvis man ikke ønsker oppmerksomhet og/eller kritikk, drit i å si sånne ting da.

At et medlem av kongefamilien i landet mitt kan støtte en person som sier slik er helt utenfor min fatteevne. Og her har kongen og dronningen virkelig vært alt for veike. Dette handler ikke om kulturforskjeller, det handler om et menneskesyn som er helt uakseptabelt.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:29.