|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
frakoblet
|
![]() Sv: Märtha Louise og media
Strengt tatt var ML 9 år i 1980, uten at det har noen betydning her.
![]() |
#2 |
Introvert textrovert
|
Haha, ja, her gikk matematikken min helt i feil retning!
![]() |
#3 |
Shake it out!
|
Definer bruke sosiale medier? Jeg mener selvfølgelig ikke at man ikke skal bruke Facebook, insta og TikTok. Men man trenger vel kanskje ikke å ha vid åpne profiler og bruke dem for å promotere seg selv og liver man lever,
![]() |
#4 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvem mener det? For min del mener jeg bare at mindreårige jenter ikke bør ha åpne kontoer der de løfter på gensere med tungen søtt ut av munnen.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er vel ingen som har sagt at hun ikke kan bruke sosiale medier? Det er forskjell på å bruke sosiale medier slik de fleste av oss gjør og å bruke sosiale medier til å aktivt oppsøke oppmerksomhet. Og det er rart å tenke at man skal kunne velge å være en aktiv og selvvalgt del av rampelyset samtidig som man sier at man ønsker å få være i fred og å ikke være i rampelyset, er det ikke?
![]() |
![]() |
|
|