|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det å være venstrehendt ...Jeg er tvehendt, dvs. at jeg skriver og spiser med skje med venstre, mens alt annet gjør jeg med høyre |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Det å være venstrehendt ...Det er faktisk en smule problematisk eller klønete. Jeg er vel tvehendt, men tror jeg ble det av å MÅTTE lære meg å skrive med høyre og en del andre ting da jeg var liten. Min far og bestefar hadde en gammeldags politikk på at venstrehendte måtte lære seg å bli høyrehendte…
![]() |
#5 |
Teller ned
![]() Sv: Det å være venstrehendt ...Har dere venstrehendte problemer med å skjære "pene" brødskiver? Ingen av de jeg kjenner klarer nemlig dette, inkl. meg selv. Sist redigert av Benzo : 26-08-07 kl 20:20. Årsak: Fjernet en r. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Det å være venstrehendt ...
Hehe, er der det kommer fra...Jada, helt elendig til å skjære brødskiver, skrelle poteter og enkelte andre ting.
![]() |
#7 |
Whatever, never mind
|
Ja! Den ene siden blir alltid kjempetynn og den andre veldig tjukk. Sånn går det når jeg har brødet den ene veien og mannen min den andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
Skjærer pene brødskiver jeg, og jeg er kjeivhendt som det heter så fint på bæærgensk
![]() |
#9 |
intro
|
Jeg spilte også fele med riktig hånd, tror jeg - og gitar også. I grunnen har jeg sett på det som en fordel, da grepene er enklere å fikse med motorikken på venstre hånd.
Sist redigert av Bluen : 28-08-07 kl 20:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|