|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag?
Nå ble jeg nysgjerrig på dette: Er det vanlig å ha en bankkonsulent? Er det fordi dere skal refinansiere eller noe sånt, eller er det noe dere bare har sånn i det daglige? (Hvis dette er uønsket pirking i privatøkonomien, så beklager jeg virkelig, jeg bare spør fordi du nevner vedkommende.)
#2 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, tror det. Når jeg logger meg inn i nettbanken, så står det hvem som er min rådgiver. Aldri møtt eller snakket med vedkommende da.. |
![]() |
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
Samme her.
#4 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag?Jeg lurer på om det er sånn at alle kan gå soningsavbrudd pga helsetilstand eller om det er noen spesiell grunn til at det gis i denne saken?
#5 |
Textrovert
|
Aner ikke om det er vanlig. Da vi byttet bank til mammas lokalbank i 2001, var det fordi rådgiveren der var så innmari flink. Vi hadde en del samtaler med henne på telefon og mail, og møtte henne fysisk en gang, selv om det betød at vi måtte kjøre 50 mil. Nå er hun pensjonist, men vi ble automatisk tildelt en ny rådgiver som vi også har hatt sporadisk kontakt med på telefon og mail. Årsaken til at vi ba om et fysisk møte med han nå nylig, var at vi har så mange kommende utgifter i forbindelse med vedlikehold av bolig at vi trengte noen råd om hvordan vi burde gjøre det. Pluss at vi ville se litt på forsikringene våre. Og siden jeg hater telefon/Teams, valgte vi å reise 50 mil igjen for å møte han IRL. Men det var verdt det.
|
|