|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilken lenestol vil jeg ha?Skal kjøpe en stol og fotskammel. Den skal være god både å bare sitte i, men også ta middagsluren i. Ryggen må kunne legges bakover. Helst ikke skinn. Helst ikke over 5-6.000.-, men kan strekke meg opp til 10.000.- Sist redigert av Obelix : 12-03-23 kl 08:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvordan lenestol vil jeg ha?Jeg synes en nyhet hos IKEA er fin.
![]() |
#4 |
Ferdig!
![]() Sv: Hvordan lenestol vil jeg ha?
Ja, den var fin, men jeg vil ha lenestol |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ferdig!
![]() Sv: Hvordan lenestol vil jeg ha?
Ja, jeg vet. Noen må gjerne rette opp. Den ene fungerende hjernecella mi så det litt for seint. Jeg antar folk forstår hva jeg mener uansett |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvilken lenestol vil jeg ha?Jeg har Nättraby med fotskammel. Kjøpt på finn for 1500 kr.
![]() |
#9 |
med tunga på styret
![]() Sv: Hvilken lenestol vil jeg ha?Du vil ha denne, løp og kjøp i dag (selv om det er skinn). Du kan komme og prøvesitte hos meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ferdig!
![]() Sv: Hvilken lenestol vil jeg ha?Ja, jeg har jo sittet i de hos deg, men det er ikke helt de jeg vil ha heller(tror jeg) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvilken lenestol vil jeg ha?Du vil ha en recliner?
![]() |
#12 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvilken lenestol vil jeg ha?Evt stressless?
![]() |
#13 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Hvilken lenestol vil jeg ha?Hvis jeg skulle kjøpt med stol nå, hadde jeg gått for Delta-stol i saueskinn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Viken
![]() Sv: Hvilken lenestol vil jeg ha?Ulrik stol fra Fagmøbler er en veldig god stol.
![]() |
#15 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvilken lenestol vil jeg ha?Jeg har en arvet stressless og den er fantastisk god å sitte/ligge i. Min er i skinn, men du kan finne flere i stoff feks på finn.
![]() |
#16 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hvilken lenestol vil jeg ha?Jeg har ikke funnet en eneste lenestol - vanlig, ikke recliner - som er pen, god og som koster under 20.000kr. Har sett etter i et par år. Min gamle Siesta begynner å bli fryktelig slitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ferdig!
![]() Sv: Hvilken lenestol vil jeg ha?
Nei, jeg skjønner det her kan bli utfordrende. Jeg vil helst ikke ha recliner, så heller mer og mer mot Stressless |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hvilken lenestol vil jeg ha?Stressless har en del funksjoner som gjør dem veldig gode. Vi har en som absolutt ikke er pen, men den får bli. Det er kommet noen som er litt strammere i stilen enn vår.
![]() |
#19 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hvilken lenestol vil jeg ha?Denne har svigermor nettopp kjøpt seg, og den er veldig god å sitte i;
![]() |
#20 |
Borte
|
![]() Sv: Hvilken lenestol vil jeg ha?Jeg har denne i mørk turkis fløyel: https://www.mobelringen.no/bella-lenestol#257=4. Byttet ut en IKEA-variant som var helt vrak. God å sitte i, og veldig god kvalitet. Ser at den er utenfor budsjettet, men de er innimellom på tilbud.
![]() |
|
|