|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Unpopular opinion-tråd
Jeg hadde to barn som gikk på taekwondo i USA. Hensikten var mestring og idrettsglede. Eldste hadde dysleksi og ADD og slet med skolen. Hun sluttet ganske kjapt, selv om hun var veldig flink. Årsaken? For å gradere måtte de ha med karakterutskrift fra skolen. Så ble det høytopplesning og beskjed om at «joda, du er flink i taekwondo, men du må jobbe hardere på skolen». Snakk om full ydmykelse og blanding av kort.
![]() |
#2 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Shake it out!
|
Det var helt jævlig, rett og slett! Jeg var rasende etterpå. Møtte null forståelse, man måtte jo prestere på skolen, det var en viktig del av taekwondo. Så selv om Eldstemann hadde talent for det, så nektet hun å fortsette (og med de remmene hadde vi aldri latt henne fortsette heller).
![]() |
#4 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Å hjelpe meg. Men ut fra hva jeg har hørt, er sånne greier typisk USA. Husker at en venninnes sønn som studerte der, var med i et fraternity hvor medlemmene som ikke hadde fått gode nok karakterer, ble utelatt fra parties og andre sosiale greier fordi de måtte konsentrere seg mer om skolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|