|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvordan er det i Trondheim nå?Hvordan ser føret ut i Trondheim sentrum nå om dagen? Er det vær for vinterstøvler eller joggesko? Gummistøvler?
![]() |
#2 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvordan er det i Trondheim nå?Det er delvis bart i Midtbyen. Rundt Nidarosdomen ser det ikke bart ut, men du kan nok løpe feks Midtbyrunden i joggesko uten brodder. Men da ville jeg hatt et par med til skift, for det er veldig bløtt mange steder.
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvordan er det i Trondheim nå?Det snødde jo "metervis" for en drøy uke siden, men der det er brøytet blir det for bart nå. Det snødde i natt igjen, men ikke mengder. Jeg bruker joggesko noen steder og vintersko andre steder. Det er nok tørrskodd inne i Olavskvartalet.
![]() |
#5 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hvordan er det i Trondheim nå?
Absolutt! Alt fra vått og kaldt til kortermet med utepils på Solsiden.
![]() |
#6 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvordan er det i Trondheim nå?Du kan jogge uten brodder, men regn med å bli våt. Jeg bruker stort sett vintersko nå, når jeg går rundt i byen. Flekkvis is, noen snøhauger på hjørnene her og der etter brøyting (siden snødeponiet ble fullt og stengte), men stort sett bare veier.
![]() |
#8 |
Leser
|
![]() Sv: Hvordan er det i Trondheim nå?Jogging: bruk kartet til Trondheim kommune over snø og isfrie veier - https://miljopakken.no/sykkelkart-i-trondheim (er for syklister, men Jogging er miljøvennlig
![]() |
|
|