|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva er ditt beste tips til pizzafyll?Jeg har hvit bunn, spekeskinke, chevre og valnøtter - og så har jeg honning på etter at den er stekt. Mektig da....
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er ditt beste tips til pizzafyll?Idun pizzasaus, løk, sopp, paprika, strandaskinke (skjært i små firkanter) , kokt egg i skiver og jarlsbergost, oregano. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Sv: Hva er ditt beste tips til pizzafyll?
Mozzarella og Gorgonzola er min favoritt. Kan legge til f.eks. Jarlsberg om man vil. Men tror vi bare pleier å bruke det vi har av ost, og jeg aner ikke egentlig hva det er, for bortsett fra på pizza, spiser jeg bare Norvegia.
![]() |
![]() |
#24 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er ditt beste tips til pizzafyll?Jeg liker enkel pizza sånn vi kjører det. Deig, saus (ofte peppes sin ferdige) ost (ofte norvegia for det er det vi har i hus, og tacokrydret kjøttdeig, evt gjerne med noe chili på
![]() |
|
|