Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Fordeling av husarbeid

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-23, 13:21   #1
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fordeling av husarbeid

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg ser på rydderevolusjonen på TV2 og selv om vi ikke har slikt kaos som de på TV har, så har vi en bod jeg hadde drømt om å få tømme på den måten. Det samme med baderomsskapene mine. Det meste i boden kunne vi sikkert kastet for min del, minus litt verktøy og jul og sånt, men jeg hadde slitt med klær, sminke og hud/hårpleie. Det fine er at hver gang jeg har sett en episode har jeg kastet masse fra stue, kjøkken og bad. Jeg har også gått gjennom mye av kærne mine og donert to søppelsekker. Det neste får blli sommerklær (som ligger et annet sted) og gamle vinterjakker. Og til våren SKAL vi ha container til boden igjen. Mindre ting vil gjøre det lettere å holde orden.

Jeg kan anbefale å flytte.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:59.