|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AirTags -WTF??Hæ? Hun har festet den bak skiltet på eksen sin bil for å holde styr på hvor datteren er? Uten å si fra?
![]() |
#42 |
Shake it out!
|
![]() Sv: AirTags -WTF??
Det er sånn det ser ut akkurat nå ja. Jeg håper jo at hun misforstod hva han spurte om da. Han fikk naturlig nok ikke tatt det opp med henne da ha. Hentet datteren nå i dag.
![]() |
#43 |
Shake it out!
|
![]() Sv: AirTags -WTF??Hadde hun sagt i fra hadde han selvfølgelig aldri latt henne gjøre det. Det er virkelig ingen grunn til at hun skal spore datteren. Men hun er jo uansett sikkert sporet gjennom telefonen tipper jeg, moren har nok find my iPhone på den. Men den virker kun når hun er på wifi, hun har ikke mobildata påskrudd, siden hun har en lei tendens til å være helt ukritisk mht streaming og sånn.
![]() |
#44 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AirTags -WTF??
Denne tråden tok en overraskende vending.
![]() |
#45 |
heimføing
|
![]() Sv: AirTags -WTF??Enig med Lille Meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Shake it out!
|
![]() Sv: AirTags -WTF??Han har ikke fått snakker med henne enda, han hentet datteren rett etterpå, og da var det ikke tid og sted. Men ja. Han må ta praten.
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: AirTags -WTF??Jeg tenker det samme som Lille Meg ang. disse gps-klokkene som «alle» barn plutselig hadde. Særlig etter at jeg leste at foreldre via. appen kan lytte til barnet uten at barnet må aktivere eller godkjenne det på noen måte. Det er ikke bare eget barn man overvåker da, men også andres barn, og lærere, ansatte i bhg. og andre voksne.
![]() |
![]() |
#48 |
Shake it out!
|
![]() Sv: AirTags -WTF??Funksjon som er ulovlig og bruke, men likevel eksisterer. Fun.
![]() |
|
|