|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du direkte påvirket av streiken?Privat nei, ikke ennå - mulig vi blir tatt ut etterhvert. Jobbmessig, absolutt. Jeg holder på med mobilisering av offshorepersonell, og vi har flere hundre stykker i vår bedrift som er tatt ut, så her er det kaos.
![]() |
#42 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du direkte påvirket av streiken?Jobbmessig: ikke foreløpig. Privat: hvis det blir slutt på sjokolade så ja. Men jeg tenker som så - deal with it. Verden går ikke under av den grunn. Jeg har ikke tenkt å hamstre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Blir du direkte påvirket av streiken?Ikke pr nå. Skal på jobbreise i neste uke, så følger med om flere ansatte innen hotell og kollektivtransport tas ut.
![]() |
#44 |
can-jur
|
![]() Sv: Blir du direkte påvirket av streiken?Dersom tankbilsjåføren tas ut vil det i svært stor grad påvirke oss.
![]() |
![]() |
#45 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Blir du direkte påvirket av streiken?
![]() |
#47 |
heimføing
|
![]() Sv: Blir du direkte påvirket av streiken?Privat berøres jeg ikke av streiken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Blir du direkte påvirket av streiken?Nei, ingen av oss jobber sånn at vi er berørt av det.
![]() |
#49 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Blir du direkte påvirket av streiken?Var og handlet nå nettopp og ble nesten litt overrasket over hvor utplukket det allerede var av Cola Zero |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Blir du direkte påvirket av streiken?Mange takk for lenken, den hjalp mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Blir du direkte påvirket av streiken?Jeg må poengtere for meg selv flere ganger at min shopping av pepsi var planlagt før streiken ble et faktum, men at det ble dobbelt opp var ikke meningen.....
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15 Sist redigert av Malama : 17-04-23 kl 22:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Sv: Blir du direkte påvirket av streiken?Nei. Forrige gang det var streik i kollektivtransporten ble matebussen her vi bor kuttet ut, og det var litt krise, siden jeg var gravid med bekkenløsning og vi har veldig lang vei oppover.
![]() |
![]() |
#53 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Blir du direkte påvirket av streiken?Nei egentlig ikke. Eneste er vel kanskje på fredag når jeg skal reise på en strekning med flere fergesamband, men det er jo bare eventuelt litt ekstra venting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Stiv
|
![]() Sv: Blir du direkte påvirket av streiken?Jobbreisen min er streikerammet. Det blir nok en del hjemmekontor framover, hverken buss eller privatbil er fristende alternativer i lengden.
![]() |
![]() |
#55 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Blir du direkte påvirket av streiken?Sambo er tatt ut i streik.
![]() |
#56 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Blir du direkte påvirket av streiken?Jeg synes mediene skulle slutte ås skrive om ølmangel og hamstring og heller skrive litt om lønns- og levekårsforskjeller og sånn.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Rockesøster
|
Amen.
![]() |
#58 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Enig. Det er pinlig å lese om. Lurer på om journalistene er stolt av artiklene som produseres rundt streiken. (Overskriftene i hvertfall). |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Blir du direkte påvirket av streiken?Jeg så glimt av en overskrift om at nho var kalt inn på teppet for å snakke om lekkasjer, og det syns jeg er på sin plass. Det var i overkant mye spinn å slippe den 5,2%-lekkasjen som så fikk stå uten at helheten ble forklart, ganske lenge.
![]() |
#60 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Blir du direkte påvirket av streiken?Men jeg er jo skremt over at totalrammen blir så høy, det er jeg. Det blir høye renter til evig tid.
![]() |
|
|