Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-23, 22:01   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Takk for god hjelp!

Har du vask og koketopp med gulv mellom da?

Vi har kun skuffer i det aktuelle området, men vurderer å øke til 110 cm nå.

Denne tråden var hjelpsom! (Blomstene er til alle!)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-23, 08:47   #2
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Takk for god hjelp!

Har du vask og koketopp med gulv mellom da?

Vi har kun skuffer i det aktuelle området, men vurderer å øke til 110 cm nå.

Denne tråden var hjelpsom! (Blomstene er til alle!)

Jeg målte nå. Vi har 112 cm. Avstanden er bestemt av en verandadør. Jeg tror ikke jeg hadde følt det trangt om det av 12 cm mindre.

To oppvaskmaskiner klarer jeg ikke for mitt bare liv å finne nytten av. Det ville jeg bare ha brukt når jeg har stort selskap, men i sånne settinger er det ovn nummer to som er savnet, ikke oppvaskmaskin nummer to. Oppvask kan jo bare ta lengre tid, men ovnen som mangler den mangler der og da.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-23, 08:50   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så snille dere er, alle sammen!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-23, 09:01   #4
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg trodde vi fikk tilbud om dyr ovn med micro som kostet 8000,- Det blir jo ingenting mot tilbudet deres. Vi har micro stående på benken. Har ganske mye benkplass så det fungerer greit.

Skulle gjerne hatt bredere koketopp. Vi har 60 cm innebygget. Det går mye plass til innbygging så den er litt knapp når vi lager mye mat. Vi har løst det ved å ha en løs koketopp.

Jeg liker våre brede skuffer, må åpne færre ganger, synes jeg, når det er mye i den skuffen man først ser i. Hvis det gir mening.

Vi har sokkelskuff under ovnen. Der har vi ekstra plater og rist. Vet ikke helt hvor vi skulle hatt det om vi ikke hadde den skuffen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:18.