Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Märtha Louise og media

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-23, 11:02   #9
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Dette blir alt for enkelt. "tatt en prinsesse Ragnhild"? Gjøre seg avhengig av mannens inntekt (hvilket århundre var det vi levde i, sa du?) og flytte til utlandet for å unngå å bli forfulgt av media?

Som alle andre har Märtha behov for inntektsgivende arbeid, og det er ikke et hvilken som helst yrke som en prinsesse kan inneha. Akkurat dette syns jeg man kan anerkjenne. "Gift deg med en riking og flytt utenlands" syns jeg generelt sett er et ekstremt dårlig råd hva angår yrkesvei.

Hun er utdannet fysioterapeut. Hvis hun ville hatt et liv utenfor medias søkelys ville en sånn jobb fort blitt kjedelig å skrive om og hun ville lett ha blitt en del av en stab og mistet nyhetens interesse hvis hun bare gjorde jobben sin, hentet på SFO og kjørte til fotballkamper som alle andre mammaer i samme område.

Prinsesse Astrid var lenge førstedame i dette landet, før Sonja kom inn i bildet. Ragnhild bare trakk seg vekk og det mener jeg Märtha kunne valgt å gjøre også. I stedet for å gifte seg med påfugler og starte engleskoler.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27.