|
Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Dere som trener styrke på senter ...Hvor lenge er det greit/vanlig å ha pause mellom settene, og oppta et apparat mens man sitter på mobilen?
![]() |
#2 |
Glad
|
![]() Sv: Dere som trener styrke på senter ...Jeg er vant til at man spør om å ta sett imellom eller eventuelt spør om vedkommende har mange sett igjen. Da har man på en ok måte vist at det er kø på apparatet. Nedre enn å blikke.
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Dere som trener styrke på senter ...Det er vanlig å ha noen minutters pause mellom tunge sett, og det er vanlig å spørre om de har lenge igjen og om man evt. kan få gå mellom settene deres.
![]() |
#5 |
Semiaktiv
![]() Sv: Dere som trener styrke på senter ...Ja, den som utløste spørsmålet brukte betydelig større del av oppholdet på scrolling enn på øvelser i alle fall. For min del har jeg nesten ikke pauser, siden jeg trener stort sett benøvelser som opptrening etter hofteoperasjon, og må da gjøre øvelser på hvert ben enkeltvis, aldri begge bena samtidig (da "jukser" det svakeste benet). Ergo har det ene benet pause, mens jeg gjør øvelsen på det andre. Skjønner man må ha pause mellom når man jobber med begge bena samtidig, så jeg ble usikker på om det var jeg som bare undervurderte hvor lang denne pausen må være. Derfor spurte jeg ikke. Men det er ok å spørre altså, hvis jeg synes det tar urimelig lang tid?
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 04-05-23 kl 07:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Dere som trener styrke på senter ...Ja, det er ok.
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Dere som trener styrke på senter ...Enig med de andre. Et høflig spørsmål om å få "ta imellom" eller om når h*n er ferdig er helt innafor.
![]() |
![]() |
#8 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Dere som trener styrke på senter ...2 min pause ca. Lov å be om å få gå imellom.
![]() |
#9 |
Bork bork bork
|
![]() Sv: Dere som trener styrke på senter ...Man kan trenge mer enn 2 minutters pause hvis man løfter ordentlig tungt.
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Dere som trener styrke på senter ...
Det kan jeg faktisk være enig i, men hvis det er snakk om å flytte en pinne frem og tilbake, så burde det gå greit.
![]() |
![]() |
#11 |
Semiaktiv
![]() Sv: Dere som trener styrke på senter ...I dette tilfellet var det snakk om et pinneflytteapparat. Men det kan jo være andre innstillinger enn vekt også, som kan være styrete, på disse multifunksjonsapparatene.
![]() |
#12 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som trener styrke på senter ...
Jepp. Jeg løfter tungt og har minimum 3 minutter pause mellom sett. Da blir det en del mobilscrolling eller stirring ut i luften i mellomtiden. Men stiller seff apparat til disp for andre om de spør.
![]() |
#13 |
Semiaktiv
![]() Sv: Dere som trener styrke på senter ...Takk for svar!
![]() |
|
|