Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Det skal så lite til

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-06, 19:58   #1
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Det skal så lite til

Så deilig!

Mitt lyspunkt i dag må være at oldeforeldrene tilbød seg å ha barna på overnatting, og vi trenger ikke hente dem før i morgen ettermiddag. Det passer veldig bra siden vi får venner på besøk i kveld. Da kan vi drikke vin med god samvittighet og sove leeenge i morgen.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 20:11   #2
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Først kom en venninne for å sjekke ut de nye barnerommene. De minste "flyttet" endelig inn denne uken! Så kom enda en venninne med barn, og enda en.Da var vi ti stykker her, og mannen min fabt heldigvis ut at han kunne gå å handle til helga selv
Koslig besøk og ingen helgehandling=Super dag

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 20:24   #3
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har vært inne i hele dag fordi Snuppa har vannkopper. Hun er i fin form, og ville helst ut hele tida, så tiden har blitt brukt til å underholde henne. Lyspunktet var da mannen forsynte seg av middagen og sa: Dette er virkelig god mat, tusen takk!

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 20:30   #4
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Helt enig! Det er ikke så mye som skal til.

Mitt store lyspunkt i går, var når storesøster kom inn med kvelds og varm kakao til meg. Jeg hadde vondt i foten, så jeg hadde bare med å sitte på sofaen, så skulle hun pleie meg.

Gammel 14-10-06, 20:32   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har igrunnen hatt en hyggelig dag, vi har vært hos svigerfamilien og innom 8-årsbursdag. Det var igrunnen et lyspunkt når Even imponerte slektningene med at han kunne lese.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 20:36   #6
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Pakken fra Angelique.

Jeg glemte helt å snyte meg i et helt kvarter!

Gammel 14-10-06, 20:34   #7
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hørtes deilig ut, safran.

Min dag har også vært fin. Mannen min er bortreist i helgen, og som gressenke har jeg liksom ingen andre planer for dagen enn å pusle rundt med Lillegutt. Lave forventninger og få planer gir gjerne gode, avslappede dager. I dag har dessuten foreldrene mine vært innom (noen timers ventetid før de skulle videre til Kreta), og dem har vi ikke sett siden sommerferien, så det var veldig hyggelig. Lillegutt og jeg bakte scones til de kom, og han var en begeistret og beleven vert.

Nå har han nettopp sovnet etter et langt og hyggelig bad og et kapittel i "Mormor og de åtte ungene", jeg har snakket med mannen min på telefonen og sitter nå og vurderer om jeg skal sette på en film eller lignende, eller bare bli sittende i sofakroken med laptopen på fanget. En kanne kaffe trenger jeg uansett først. Og kanskje en sjokoladebit.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:34.