Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjøpt meg kjole!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-06, 20:01   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpt meg kjole!

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Grunnen til at den kjolen er fin på meg, og gjør meg "mindre" overvektig () er nok fordi jeg er veldig smal i overkroppen... Jeg bruker 70 rundt i bh.. så jeg har veldig sånn fasong som var så IN i gamle tider

I kjole gjemmer man jo bort låra litt så...

Så du er et vandrende Rubens-maleri?

Nøytral farge kan vel være litt mørkere enn hudfarget (kanskje til og med sort), men ikke i en farge. (Tenker jeg da...)

Gammel 14-10-06, 20:04   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Så du er et vandrende Rubens-maleri?

Yepp!

Iallefall passer fasongen min bedre i "gamle tider", enn i disse nye tider der man tror damer ser ut som 14åringer

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 21:25   #3
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ville hatt brune (ikke hud- eller pudder, men brune) ikke for tynne nylonstrømper til, og GULLSKO!

Uten tvil! Gjerne sandal-liknende, men med (rund) tupp/tåkappe.

Litt hæl, ikke for tynn, slik at du får strekk på leggen, ikke føler deg for høy og samtidig klarer å gå.

Veske i brun/gull-nyanser, gjerne med mye stæsj på!

Kjolen har jo ellers litt 50-tallssnitt/preg, og det går det jo eventuelt an å bygge oppunder hvis man vil.

Du var kjempefin!

Sist redigert av Miss Norway : 14-10-06 kl 22:02. Årsak: La til litt
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.