Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billetter i skuffen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-07, 19:50   #181
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Vi skal en liten tur til Køben hele familien. Jeg elsker den byen. Jeg får alltid den gode følelsen av å komme hjem når jeg setter føttene mine på dansk jord.

Og så har jeg spikret "jentetur" med mamma til Roma i midten av september.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 23-07-07, 22:11   #182
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Billetter, ja! Jeg skal besøke en venninne i Berlin i august, og i oktober skal vi til Barcelona sammen med et vennepar. Og så skal vi på hentereise til Kina. De billettene er foreløpig uten dato, men vi håper det blir til vinteren en gang.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 26-07-07, 14:09   #183
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skal til London i begynnelsen av oktober med mannen og ett vennepar.

nikki er ikke aktiv  
Gammel 26-07-07, 15:02   #184
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Reiser til København med min samboer i begynnelsen av september. Skal antageligvis også til Provanceområdet i februar.

Frances er ikke aktiv  
Gammel 26-07-07, 15:24   #185
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Kreta i september.

Gammel 26-07-07, 20:25   #186
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke lenger enn til Trondheim i september.

Gammel 26-07-07, 20:34   #187
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg og mannen skal til Tromsø på festival. For meg er Tromsø Byen med stor B, så jeg gleder meg!

Gammel 27-07-07, 15:52   #188
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og jeg skal til Trondheim i oktober .

apan er ikke aktiv  
Gammel 27-07-07, 20:47   #189
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Slutt på billettene her i gården.

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 27-07-07, 20:58   #190
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Vi skal på bryllupsreise til Sardinia om halvannen uke. Gleder meg! Noen som har vært der før? Jeg elsker Italia, og øver meg på italiensken allerede. "Gelato? Si si...aaaa.Fragoli, si si, eeehh, chokolata! Aaahhh. Gracie. Chiao!"

Minerva er ikke aktiv  
Gammel 28-07-07, 12:51   #191
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Danmark om en uke (København og Legoland).

Forskningsseminar i Paris i oktober.

Spa-tur til Sverige med jobben i oktober.

Gammel 28-07-07, 14:23   #192
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Har ingen billetter liggende før til neste sommer da skal vi til enten Kreta eller Alicante.
Er 4 år siden mannen og meg hadde ei helg og i mangel på barnvakt så må vi nok finne på noe hver for oss. Mulig jeg jager han til hovedstaden i septemer da han har godt av en pause fra oss jentene og kanskje reiser jeg til ei venninne i Stavanger i oktober.

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 28-07-07, 14:41   #193
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mannen og jeg tar en todagerstur til Göteborg i midten av august, for å feire selve 10-årsdagen for bryllupet vårt Bryllupsreisen vi aldri fikk tatt i 1997 tar vi på Mallorca i september.

I Gbg skal vi kose oss i Sky Executive-rom på Gothia Towers, med bl.a. VIP-frokost i 23. etasje www.gothiatowers.com

Gammel 28-07-07, 15:15   #194
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Vi skal til Bodø neste helg og til Nice i slutten av september

Og så har jeg liksombilletter til Island i høst... Jeg håper iallefall at jeg får tatt en tur!

Gammel 28-07-07, 16:34   #195
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ser på tur til Mallorca i oktober, første gang med lillen (3 år) på tur.....

Jinx er ikke aktiv  
Gammel 28-07-07, 20:15   #196
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Billetter til Rhodos by i september. Gleder meg.

Vanilja er ikke aktiv  
Gammel 27-08-07, 14:13   #197
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

neste års sommerferie er herved bestilt! Vi tar 2 uker på 5stjernes hotell i Tyrkia, Pegasus world, med all incl. Noen som har vært der?

Gammel 27-08-07, 14:19   #198
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jadda!

3 dager til Berlin om 2 uker.

Gammel 27-08-07, 14:20   #199
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Joda!

Gubben fikk reisegavekort til bursdagen sin, så nå må vi finne oss en tur til en storby i Europa. Barcelona, kanskje....

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 27-08-07, 14:21   #200
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

neste års sommerferie er herved bestilt! Vi tar 2 uker på 5stjernes hotell i Tyrkia, Pegasus world, med all incl. Noen som har vært der?

Ja var der i fjor i to uker
Vanvittig flott hotel, men litt pesete rundt middasmåltidet
Mange mennesker som skal spise samtidig

Utrolig flott sted, maten var skjønn og vi storkoste oss så mye at vi tenker på å reise dit neste sommer

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:53.