|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
med mange baller i lufta
|
![]() MeteoraVi skal til Hellas i sommer, reiser med Apollo til Sivota (like nord for Parga). Apollo har en utflukt til Meteora. Den varer hele dagen, da det er et stykke å kjøre dit. Jeg vet flere har vært der, men er det noen som har reist med Apollo eller andre? Er det verdt å bruke hele dagen på det? Jeg tror ikke vi leier bil under oppholdet da vi kun tenker å være en uke.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MeteoraMeteorsverm er definitivt verdt det - selv med misfornøyde barn. Helt utrolig spesielt. Vi valgte å leie bil istedenfor arrangert utflukt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: MeteoraVi leide bil og ble tre netter i Meteora, så jeg mener absolutt det er verdt en tur. Bildet er fra solnedgangen i Meteora. På veien dit (fra Parga) var vi også på rafting. Anbefaler også elvevandring i Acheron hvis dere har mulighet, vi dro uten guide og gikk/vasset/svømte langt oppover elven, det var helt magisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: MeteoraJeg har også vært i meteora! Fantastisk område. Går ut i fra at dere skal innom de fantastiske dryppsteinshulene ved Ioannina på veien, samt ruinene ved Dodona.
Sist redigert av Tallulah : 05-06-23 kl 09:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: MeteoraTakk for svar
![]() |
|
|