|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
koko
|
![]() Sv: Sommerens sandalerEg brukar gule plastsandalar frå Europris og yogasandalar frå Skechers. Hvis eg må pynte meg ein dag er eg vel i beit, men det er ei soge for seg.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sommerens sandalerJeg bruker mine ecco. To par sånne trave - sandaler, et par offwhite og et pst mørk rosa kjøpt på feire i fjor når de hvite var hjemme. Også har et et gammelt par svarte med hæl, men de trenger en tur via skomaker for jeg har gått av sålen på hælen. De er sikkert 20 år gamle, men den ene var borte i mange år så da ble de ikke brukt (forsvant da vi flyttet men jeg visste jo den var med så jeg bare sparte på den andre til den dukket opp)
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Sommerens sandalerJeg har grå/rosa Ecco sandaler som jeg bruker på tur, og noen fra Merrell i brunt skinn som jeg bruker til mer fint, og mules jeg kan bruke til kjole.
![]() |
![]() |
#6 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Sommerens sandalerDisse fra Stockholm design group var fine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Sommerens sandalerJeg har kjøpt disse platåsandalene i år, i utgangspunktet til et strandbryllup. Jeg syns de er både fine og behagelige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Sommerens sandalerHar disse og har hatt dem i mange år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Sommerens sandalerHar Birkenstock Arizona (fargen Habana), og disse, fra Stockholm design group, kjøpt i fjor på Eurosko (det står "sandalnyhet" på nettsiden, men de hadde dem i fjor altså
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 11-06-23 kl 11:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Sommerens sandalerJeg kjøpte hvite Birkenstock i 2015 og har brukt dem siden. Inne på vinteren, ute på sommeren.
![]() |
#11 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Sommerens sandaler
De var fine! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Sommerens sandalerJeg har Birkenstock Gizeh. Bortsett fra at jeg må ha en liten tilvenningsperiode hver sesong er jeg veldig fornøyd med de. Jeg tror jeg har hatt de i fem år nå, og de har holdt seg veldig godt. Det er ikke noe å gå langt og lenge med da.
![]() |
#13 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Jeg kjøpte det for et par år siden. Først som tøfler. Jeg bor i dem hele sommeren. Jobb, stranda, ut og spise. Synes de funker til det meste.
![]() |
#14 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
De er utrolig gode! Jeg har nå fem par.
![]() |
#15 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Sommerens sandalerJeg har Birkenstock Arizona big buckle i cognac og elsker dem! Virkelig elsker! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Sommerens sandalerJeg vurderer å kjøpe disse. Er det noen som har dem og kan si hvordan de er i størrelsen, både bredde og lengde?
![]() |
#19 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jeg ville kjøpt like. Hvis du elsker de du har, og ikke finner andre du liker godt så må det da være strålende å kjøpe et par til av de du elsker?
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Sommerens sandalerJeg er også ekstremt glad i mine Birkenstock og føler på ekte at jeg fikk et nytt liv da jeg kjøpte et par til å bruke på jobb. Jeg følte først at det var helt galskap å kjøpe så dyre sandaler til å kun bruke på jobb, men jeg hadde så utrolig mye problemer med føttene mine, at jeg var helt desperat. Går jo temmelig mye på jobb, på kjipt gulv. I realiteten «løper» jeg mye på jobb, opp og ned trapper. Birkenstock er magisk! Etter jeg kjøpte de sandalene har jeg kjøpt flere par sko også, og aldri blitt skuffet. Str. 36 i smal modell passer meg alltid perfekt.
![]() |
![]() |
|
|