|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() Sv: Såpekassetråden #4Jeg synes dette er vanskelig. Jeg har et skamfullt forhold til mat fra før, og jeg er langfra alene om det. Nå er ikke det noen unnskyldning for å motarbeide retningslinjene ( : presiserer kraftig : ), men jeg redd for at mat ikke lenger bare trigger skam når det gjelder gjelder mengde og kalorier, men at det nå blir enda vanskeligere når man skal tenke etisk og bærekraftig i tillegg.
![]() |
#2 |
wizzzard
|
![]() Sv: Såpekassetråden #4
Herlighet!
![]() |
#3 |
Textrovert
|
![]() |
#4 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
350g tilsvarer 2 grillpølser, 1 karbonade og et par sneier med skinkepålegg i uken. Det er maaaaaaaaaaaaaange som er over dette ukentlige inntaket, inklusive meg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jepp. Selv meg, som er småspist etter sykdom, ligger over det. Men, det er jo klart at det kan være lett å ligge under om man i stedet spiser kylling. Likevel blir det på grensen til absurd å fremstille det som om 350 gram er helt vanvittig sjokkerende mye.
![]() |
![]() |
|
|