Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Går du når ditt barn er ferdig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-23, 00:00   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går du når ditt barn er ferdig?

Jeg kan ikke huske å ha opplevd dette i noen irriterende grad. Barne- og ungdomsskolen har avslutninger ute, og det er noen som står bakerst og alltid litt bevegelse (det er avslutning for hele skolen, så de minste havner til slutt oppi skogen der de leker mens resten gjør seg ferdig). Noen har med babyer, noen kommer og lemper fra seg eller henter en unge, noen håndterer tre stykk mens de prøver å filme en som opptrer. Alltid kjempefine innslag. Avsluttes med roseseremoni for avgangselevene, og for de minste er et stas å se de store bli gjort stas på. Individuelle og personlige taler for hver elev.

Hvis jeg kunne rukket begge seremonier i går (ferdig på videregående, med bunad og seremoni for eldste, og 10. klasse med roseseremoni for yngste) ved å gå etter datterens rose og så rukket hele for yngste, så hadde jeg nok gjort det. Hadde åpenbart satt meg langt bak/nær døra.

Nå misset jeg hele eldste sin, siden de startet akkurat samtidig. Ikke noe ENORMT savn, veldig mye mindre følelser involver for videregående vs ungdomsskolen. (Det var annerledes for eldste, det var en spesielt fin skole, lærer, ledelse og klasse, og ikke minst, et fungerende skole-hjem-samarbeid. De visste hvem jeg var og alt mulig. )

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:35.