Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Går du når ditt barn er ferdig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-23, 12:11   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Går du når ditt barn er ferdig?

Noen akriviteter hr i alle all løst dette lett i år

Fotball: Kamp siste skoledag, treneren sier, nå som jeg har alle foeldrene her, skal vi ta en avslutning på nesteøving eller hva tenker dere? "FERIE" svarer ungene relativt unisont. Ok, done deal, snakkes i august (det er frivillige treninger og uformelt arrangerte "vi skal spille, bli med da" i ferien også, etter oppfordring fra klubben om å ha aktiviteter for de som likevel henger hjemme og trenger noe å gjøre)

Korpset: Vel, ikke helt low key for noen av oss, men sisteøving var rett og slett "vi spiller gjennom det vi skal spille til helga" for helga var det korpstur. Så for den av oss som skulle overnatte sammen med gjengen og kjøre og følge og følge opp alt hadde en siste øving med kjeks og saft vært enklere, men du så gøy ungene har hatt det!

svømming merket vi ikke noe av a et var siste øving annet enn at de ble minnet på å ikke komme nesteuke.

Skolen har vi ikke vært på sommeravslutning på heller (Men NESTE år skutter de to eldste i hhv 7. og 10. så da blir det nok mer av det også)

(Ja, også fyller far i huset år på fredag da, men om det markeres med noe så er det evt kake eller muffins som vi lager til og spiser etter middag vi fem, tenker jeg. Min siste dag på jobb før ferien, og han må jobbe en del nesteuke også. )

Det er egentlig bare den svært lange turnavslutningen jeg har vært på.

Og denne uken er det bare EN eneste bursdag også, så nå merkes det at de er litt feriemodus rundtom.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:48.