|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Den beste steameren til reisebrukJeg har en svær gulvvariant hjemme, men vil gjerne ha en liten reisesteamer som kan pakkes med i kofferten. Funksjon og størrelse/ vekt er viktig, og den skal vare leeeenge tenker jeg, så pris er ikke det viktigste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den beste steameren til reisebrukSvarer absolutt ikke på spørsmålet, men jeg unngår stryking på ferie ved å pakke kjoler og bluser på hengere pakket i sånn plast man får rundt klærne på renseri. Tar 3-5 nystrøkne bluser/kjoler i hver pakke og legger dem i kofferten. Henger så opp med en gang vi er på hotellet. Ved korte overnattinger tar jeg bare ut det jeg skal bruke fra plasten og lar resten være inni til jeg skal reise videre og legger dem da igjen i kofferten etc. Det er fantastisk hvor bra det holder seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
can-jur
|
![]() Sv: Den beste steameren til reisebrukJeg ble veldig imponert over at du hadde en (melke) steamer som er så stor at den står på gulvet. Og at du måtte ha en til reisebruk også.
![]() |
![]() |
#4 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Den beste steameren til reisebrukJeg vet i det minste hva det er da.
![]() |
#5 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Den beste steameren til reisebrukEn ikke-stryker melder seg, og er forundret over produkter som finnes som jeg ikke ante jeg burde ha bruk for. Lite hjelpsom, innser det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Den beste steameren til reisebruk
Ha ha, ja jeg reiser ikke noe sted uten å ta med en ku eller to... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den beste steameren til reisebrukJeg har Philipsen som vant testen her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Den beste steameren til reisebrukJeg leser stadig overskriften slik: Den beste stemmen til reisebruk
![]() |
|
|