|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
© All rights reserved
|
![]() Anbefal meg en empatisk sippefilmJeg underviser, og temaet er empati, sympati og antipati. Særlig det første. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Anbefal meg en empatisk sippefilmHva med den der om han som har hiv/aids? Med hva pokker han heter. :glemsk:
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Anbefal meg en empatisk sippefilmHan som spilte i Big og sånt.
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Anbefal meg en empatisk sippefilmThat's it. Jeg kan ikke huske noe særlig om den altså, men det må da fremkalle litt empati å være aidssyk.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Anbefal meg en empatisk sippefilmLitt lang kanskje, men hva med Schindlers liste? |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Anbefal meg en empatisk sippefilmHva med den filmen om hun som lever sammen med Gorillaer, er ikke den litt trist også? I Gorillaens rike. |
![]() |
![]() |
#13 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Anbefal meg en empatisk sippefilmÅåå.. Brigde to Terabithia!
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en empatisk sippefilmThe Shawshank Redemption (Frihetens regn). |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Anbefal meg en empatisk sippefilmAmerican history x. Er det ikke det den heter, den om de nazifolka? Ikke sippete akkurat, men men.
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Anbefal meg en empatisk sippefilm"The basketball diaries" |
![]() |
![]() |
#19 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Anbefal meg en empatisk sippefilmHva heter den der om det amerikanske fotballaget der hvite og svarte ble blandet for første gang?
![]() |
#20 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Anbefal meg en empatisk sippefilm
Er den fra Sør Afrika? Det er et dikt som går omtrent sånn. It's a dry, white season.
Tøs Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre. Sist redigert av Sitron : 27-08-07 kl 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|