|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hva gjør man med cellegiftkrøller?Jeg har fått heftige cellegiftkrøller, og håret har vokst ganske ujevnt, så jeg har også veldig hockey-sveis.
![]() |
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva gjør man med cellegiftkrøller?Forsvinner krøllene da? Jeg kjenner noen som har hadde cellegift for 4 og 5 år siden. Fortsatt mer krøller enn før cellegift. (Før ingen, nå en del)
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Hva gjør man med cellegiftkrøller?Søsteren min fikk cellegift for 6-7 år siden og hun har ikke krøller mer, i hvert fall. Moren vår fikk også helt vanvittige krøller, men hun døde jo før det rakk å vokse ordentlig ut. Det er egentlig greit for meg om de blir værende, det får jeg ikke gjort noe med. Men er som sagt redd for at det vokser ut uten krøller om jeg klipper nå, så jeg får krøller på toppen, men ikke resten.
![]() |
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva gjør man med cellegiftkrøller?Det varierer visst veldig hvor lang tid det tar før cellegiften er helt ute av kroppen, og håret blir som før. Uten at jeg har noen erfaring med det altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva gjør man med cellegiftkrøller?Venninna mi hadde de villeste krøllene ganske lenge, men det gikk seg til. Kan ikke huske at det så rart ut på noe tidspunkt.
![]() |
![]() |
#7 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør man med cellegiftkrøller?Kjenner en som fremdeles har fine krøller etpar år etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva gjør man med cellegiftkrøller?Mine varte ikke lenge.
![]() |
#9 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hva gjør man med cellegiftkrøller?
Nå fikk jeg bilde i hodet.
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Hva gjør man med cellegiftkrøller?Jeg orker ikke se ut som en puddelrocker med dårlig permanent.
![]() |
![]() |
|
|