Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Studentflyttetråden!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-23, 23:21   #15
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Studentflyttetråden!

Opprinnelig lagt inn av P.K., her.

For å få ned utgiftene, uansett hvem som tar regningen, så vil jeg tipse om å handle kjøkkenutstyr og servise etc. brukt, en brøkdel av prisen og miljøvennlig.

Vår erfaring er også at i kollektiv forsvinner ting, så dyre ting er lite lurt.

.

Vi har prøvd å handle brukt der vi kan. Dessverre var det ikke så mye. Det handlet også om tid og overskudd. Men han har tatt med ganske mye hjemmefra.

Han bor ikke i kollektiv, men alene, og umøblert, så jeg tror ikke det forsvinner ting. Men ser dilemmaet. Min eldste bor i kollektiv. Hun er uorganisert i tillegg, så jeg tror ikke de har helt koll på hva hun tok med seg og hva som er felles, for å si det sånn… (Hun fikk for eksempel noen dyre gryter av meg. De skal hun ha med seg videre. Mikroen er også hennes, men brukes av alle.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:41.