|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke støykansellerende hodetelefoner bør jeg kjøpe?
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() |
#43 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilke støykansellerende hodetelefoner bør jeg kjøpe?Jeg er så glad for at jeg ikke jobber et sted hvor dette er "tillatt". Jeg hadde rett og slett ikke kunnet jobbe i et åpent landskap hvor flere satt i teamsmøter. Noen har forsøkt seg, og de blir svært fort og ikke spesielt vennlig henvist til et stillerom/telefonboks.
![]() |
![]() |
#44 |
|
Jeg tipper du må sjekke om det finnes noe spesiallaget som dere kan få som hjelpemiddel. Jeg har veldig lite hode, og har prøvd nesten alt som finnes av headset, og bøylen blir alltid for stor. Så med mindre datteren din er nesten voksen i hodestørrelsen kan det bli vanskelig. Mulig det finnes med god støykansellering fra barn da, det har jeg ikke sjekket.
Ikke jeg heller. Uansett hvor gode de er får jeg hodepine av headset etter en stund. Med ørepropper tar det lenger tid, men det kommer etter hvert da også. Kunne ikke hatt en jobb der jeg måtte stenge ute lyden fra kollegaer hele dagen.
![]() |
![]() |
#45 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvilke støykansellerende hodetelefoner bør jeg kjøpe?Vi lever nok i ganske ulike verdener, Tjorven, er det ikke rom så er det ikke det. Fylkeskommunen deler ut ca null penger til det meste.
![]() |
#46 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvilke støykansellerende hodetelefoner bør jeg kjøpe?Jeg har Sony hodetelefoner kjøpt for noen år siden så den modellen selges sikkert ikke lenger. De er bra altså, men støykanselleringen er ubehagelig i lengden pga. trykk i ørene.
![]() |
#47 |
|
Ja, vi kan sikkert søke på noe, godt poeng. Hun har stort hode, såpass at det ble fulgt opp da hun var baby, men hun må nok ha barnestørrelse. Hun har noen nå som hun liker, men de tar ikke helt nok støy.
![]() |
|
|