Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #16

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-23, 16:03   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Jeg gruffer over at jeg bruker tid og krefter på å være lei meg for at det er slutt med (eks-)kjæresten. Det var helt riktig at det ble slutt, og han er en dust, så egentlig burde jeg bare være glad. Men så blir det grining allikevel...

Gammel 28-09-23, 15:28   #2
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Møkkadag. Alt går til h...

Gammel 28-09-23, 16:42   #3
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

på de som trenger det

Også har jeg et skikkelig dilemma, uansett hva jeg gjør blir det feil.

Sist redigert av Millen : 28-09-23 kl 16:57.
Millen er aktiv nå  
Gammel 29-09-23, 20:08   #4
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Også har jeg et skikkelig dilemma, uansett hva jeg gjør blir det feil.

Oppdatere denne med at det gikk bedre enn fryktet.

Gammel 28-09-23, 17:09   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

IOA og Millen

Gammel 28-09-23, 19:42   #6
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Kroppen er på bærtur. Pleier ikke klage på smerter, men alle ledd i høyre arm verker av og på. Og ankler.

Gammel 29-09-23, 14:39   #7
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bilen min er værsjuk! Jeg har en bil som funker som bare det om sommeren, men når det blir litt kaldere i været så blinker dashbordet som om det er julaften og motorkraft er for pyser. Hadde den på verksted i vår og skiftet tennplugger og sånn, og etter det har den funka som en kule og alle trodde at alt var bra igjen. Neida.

Verkstedet vil ha 34 000(!!!!) for å fikse. Bilen er sikkert verd 70 000 på en god dag (en av dem med varmt vær. ). Heldigvis har jeg forsikring med med motorskade, så er jeg heldig dekker forsikringsselskapet reparasjon (om de mener den er verd å reparere da….). Og leiebil.

Men jeg blir gretten, for jeg elsker min søte lille bil.

Gammel 30-09-23, 10:43   #8
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I-landsproblemet over alle i-landsproblem. Klokka mi har sluttet å lade, og jeg synes det er helt umulig å velge ny.

Jeg har vært så utrolig glad i Garmin-klokka mi, og burde kjøpe ny. Jeg har ingen gode grunner til å velge Apple Watch, men jeg trekkes mot den likevel.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 01-10-23, 00:30   #9
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Katter som får gå fritt rundt og drite der de vil. Har akkurat fjerna fem ruker fra hagen.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 01-10-23, 07:45   #10
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Katter som får gå fritt rundt og drite der de vil. Har akkurat fjerna fem ruker fra hagen.

Mulig dette ikke er helt riktig tråd, men denne her fikk meg i alle fall til å le og nikke gjenkjennende. Godt å ha en medsammensvoren i Egon Holstad.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 01-10-23, 10:37   #11
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Mulig dette ikke er helt riktig tråd, men denne her fikk meg i alle fall til å le og nikke gjenkjennende. Godt å ha en medsammensvoren i Egon Holstad.

Leste den, og tillater meg å gruffe over alle i kommentarfeltet som ikke forstår et kåseri spekket med satire og humor. Noe har sviktet i norsktimene, tror jeg.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 01-10-23, 00:36   #12
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Gammel 01-10-23, 08:20   #13
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

VAR

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 01-10-23, 12:50   #14
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

VAR

Ja!

Gammel 01-10-23, 09:35   #15
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har hatt online-adresse i over 20 år. Nå bombarderes jeg med spam, og siden jeg i tillegg må betale for adressen nå, bytter jeg til å bruke gmail-adressen min overalt. Fy F så mange plasser man har registrert seg med e-post!

Gammel 01-10-23, 10:36   #16
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg har hatt online-adresse i over 20 år. Nå bombarderes jeg med spam, og siden jeg i tillegg må betale for adressen nå, bytter jeg til å bruke gmail-adressen min overalt. Fy F så mange plasser man har registrert seg med e-post!

Jeg har ikke online-adresse, men har en annen epostkonto jeg betaler for og har også merket meg en ekstrem økning i spam de siste månedene og det på tross av at jeg har en annen epostadresse jeg bruker når jeg registrerer meg steder hvor jeg forventer spam og bare bruker hovedadressen min til seriøse ting. Jeg har skrudd spamfilteret opp på høyeste sensitivitet og likevel slipper spam gjennom nesten daglig.

Gammel 01-10-23, 10:44   #17
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Ja, det er blitt helt skrekkelig! Og det tar de betalt for?!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 02-10-23, 14:20   #18
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At en kollega er sykmeldt, og derfor må jeg gjøre arbeidsoppgaver som jeg er særdeles dårlig egnet til.

Gammel 02-10-23, 14:28   #19
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Har leid en bil og oppdaget riper, og vil si fra til disken jeg leide i. Et fly har landet i mellomtiden og jeg er nr 7 i køen.

Gammel 02-10-23, 17:53   #20
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Har leid en bil og oppdaget riper, og vil si fra til disken jeg leide i. Et fly har landet i mellomtiden og jeg er nr 7 i køen.

Jeg tar bilder av hele bilen før jeg begynner å kjøre. Eller bare film om jeg er lat. Har tenkt at det holder som dokumentasjon på bilens tilstand ved overlevering?

Timar er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.