Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #16

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-23, 21:50   #1
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Hvorfor kan ikke bare Høyre slå seg sammen med Venstre og MDG i Oslo? Hvorfor må de være limt til FrP?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 13-09-23, 21:58   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Hvorfor kan ikke bare Høyre slå seg sammen med Venstre og MDG i Oslo? Hvorfor må de være limt til FrP?

Nei, hvorfor skulle de det når de vet de får V med til FrP? MDG er jo lenger til venstre enn V, så det er jo naturlig at H ikke ønsker to partier til venstre for seg.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 13-09-23, 22:29   #3
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Nei, hvorfor skulle de det når de vet de får V med til FrP? MDG er jo lenger til venstre enn V, så det er jo naturlig at H ikke ønsker to partier til venstre for seg.

Jeg er usikker på hvor mye det har å si nøyaktig hvor man er på rød-blå-linjen i kommunepolitikk. For eksempel er det ganske opplagt at Venstre og FrP kræsjer fullstendig hva angår miljø, og der vil vel også Høyre helst framstå som om de faktisk henger litt med i tiden?

Det er egentlig merkelig hvor utrolig spiselig FrP har blitt for Høyre de siste årene.

Dessuten er MDG og Venstre slett ikke så langt fra hverandre. Jeg vet jeg ikke er den eneste som på NRKs valgomat har fått både MDG og Venstre opp som to av de tre partiene man er mest enig med. Kanskje det er Venstre som må sette ned foten her?

Heller MDG enn FrP.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:34.