Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #16

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-23, 14:12   #241
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Idag gruffer jeg over Skatteetaten og helt dust regelverk.
Altså om du har tabelltrekk, men endrer iløpet av året blir det prosenttrekk.

Gammel 22-09-23, 15:02   #242
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Manglende kommunikasjon på jobb. Når man får vite vesentlig informasjon i et prosjekt man jobber med via eksterne, ja da tar jeg tidlig helg.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 22-09-23, 16:40   #243
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Idag gruffer jeg over Skatteetaten og helt dust regelverk.
Altså om du har tabelltrekk, men endrer iløpet av året blir det prosenttrekk.

Det kan da ikke stemme? Jeg endret da det sentrale oppgjøret i staten var klart og har fortsatt tabelltrekk.

Gammel 22-09-23, 17:14   #244
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har også fått det endret fra tabell til prosent hvis jeg har endra skattekort i siste (halv)del av året. Ser ikke problemet ved det?

Sist redigert av -ea- : 23-09-23 kl 10:25.
-ea- er ikke aktiv  
Gammel 22-09-23, 22:38   #245
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Det kan da ikke stemme? Jeg endret da det sentrale oppgjøret i staten var klart og har fortsatt tabelltrekk.

Det er en eller annen dato man får prosent istedet for tabell.

Gammel 23-09-23, 00:26   #246
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mormorungen har kyssesyke og Strep-infeksjon. Herremin, hun er så dårlig, og har så vondt og mormorhjertet brister helt.

Gammel 23-09-23, 00:32   #247
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Mormorungen har kyssesyke og Strep-infeksjon. Herremin, hun er så dårlig, og har så vondt og mormorhjertet brister helt.

Pass på at mormorungen hopper over fysisk utfordrende aktiviteter. Ikke at jeg tror mormorungen orker slikt. Klemmer er fint, men pass på at de er varsomme.

Strå er aktiv nå  
Gammel 23-09-23, 00:45   #248
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Pass på at mormorungen hopper over fysisk utfordrende aktiviteter. Ikke at jeg tror mormorungen orker slikt. Klemmer er fint, men pass på at de er varsomme.

Hun er så langt fra fysisk aktivitet som det går an å være, og er på stadiet at hun ikke orker å forholde seg til fysisk berøring. Hun ville jeg skulle komme, men jeg måtte sitte ved siden av sengen og ikke røre, ikke snakke, bare være. Skikkelig, skikkelig dårlig lille bestevennenen.

Gammel 23-09-23, 15:03   #249
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Hun er så langt fra fysisk aktivitet som det går an å være, og er på stadiet at hun ikke orker å forholde seg til fysisk berøring. Hun ville jeg skulle komme, men jeg måtte sitte ved siden av sengen og ikke røre, ikke snakke, bare være. Skikkelig, skikkelig dårlig lille bestevennenen.

God bedring til henne

Gammel 23-09-23, 15:34   #250
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Stakkars dere begge to.God bedring til henne.

Jeg gruffer sånn over ryggen som gjør at jeg ikke funker, ikke klarer jeg gå, stå eller sitte. Helst ligge. Også skal vi egentlig pp fest ikveld, men det ryker nok. Det er forløperen til prolaps jeg har så ikke bare vondt i ryggen lizzom. Og jeg er så lei.

Gammel 23-09-23, 21:03   #251
Albertine

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Vi har tre gjester i natt, og de tre skjønne damene som er her for å feire en av dem sitter nå nede i kafeen og skravler og drikker vin. Og en av dem viste seg å være en FP-er.

Gammel 23-09-23, 21:09   #252
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er lite gruff det altså.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 23-09-23, 21:19   #253
Albertine

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det er lite gruff det altså.

Ups! Feil tråd!

Gammel 24-09-23, 20:35   #254
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Hodepine/migrene som henger i.

Gammel 25-09-23, 08:24   #255
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Ad VM i snooker for kvinner, som jeg fikk opp seertallene for i går. Gruffet er bordene. I absolutt alle profesjonelle snookerturneringer stiller arrangøren med pene, hele bord. Men ikke i VM for hunkjønn. De bordene er gamle, slitte og hakkete langs vantene, noe som kan sende ballen i litt feil retning og gjør at ballen ikke havner der den burde.

Strå er aktiv nå  
Gammel 25-09-23, 09:50   #256
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Ups! Feil tråd!

Sikker?

Tangerine er ikke aktiv  
Gammel 25-09-23, 10:59   #257
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svidd lukt på badet og sikring som går og ikke vil holde seg "på". Ja, elektriker er ringt og pæren som sa pang og er svart og stinker er tatt ut.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 25-09-23, 11:32   #258
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Fått tilbake smertene jeg hadde flere mnd i vår, og beskjeden fra spesialisten var også denne gangen ta de sterke smertestillende med morfin i.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 25-09-23, 12:28   #259
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Ånei, Chablis. God bedring.

Gammel 25-09-23, 16:11   #260
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Vi la ut en annonse på Finn i helgen. En potensiell kjøper sendte melding og etter å ha fått bekreftet at sykkelen fremdeles var til salgs og at vi var hjemme hele dagen sa hun at hun kommer med en gang. Vel, vi venter fremdeles. Hadde hun sendt melding om at det ikke passet/hun ville ikke ha sykkelen likevel/hun kommer en annen dag/hvahardu så hadde det selvsagt ikke vært noe problem, det er dette med å bare gi blaffen i avtalen og ikke si noe som irriterer meg og jeg har mange ganger ønsket meg en mulighet til å gi en "ikke møtt"-vurdering på Finn.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:04.