Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Britax Two Way Elite (9-25 kg)?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-07, 17:49   #1
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Britax Two Way Elite (9-25 kg)?

Noen som vet om dette er et bra bilsete? Jeg så de har det på salg nå på Barnas Hus. Jeg kan ikke finne noen tester hvor det har vært med.

Gammel 28-08-07, 17:53   #2
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Britax Two Way Elite (9-25 kg)?

Vi har det og er veldig fornøyd, men de er utsolgt på Barnas hus dessverre.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 17:58   #3
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Britax Two Way Elite (9-25 kg)?

Ja, det er et bra sete.
Men jeg ville nok valgt et dypere et til et så lite barn, er ingen sidestøtte på det setet.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 18:00   #4
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Britax Two Way Elite (9-25 kg)?

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Ja, det er et bra sete.
Men jeg ville nok valgt et dypere et til et så lite barn, er ingen sidestøtte på det setet.

Ja, vi har et Maxicosi nå, som hun skal ha til hun er for stor for det
Synd de er utsolgt..

Gammel 28-08-07, 18:05   #5
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Britax Two Way Elite (9-25 kg)?

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Ja, vi har et Maxicosi nå, som hun skal ha til hun er for stor for det

Jo, men tom. når hun vokser ut av det ville jeg valgt et dypere et.

Gammel 28-08-07, 18:19   #6
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Britax Two Way Elite (9-25 kg)?

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Jo, men tom. når hun vokser ut av det ville jeg valgt et dypere et.

OK, skjønner. Tenkte hun kunne gå direkte til det siden det er f.o.m 9 kg. Men skal sjekke litt mer, har ikke sett på noen seter ennå. Takk for tipset!

Gammel 28-08-07, 18:26   #7
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Standard

Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Britax Two Way Elite (9-25 kg)?

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

OK, skjønner. Tenkte hun kunne gå direkte til det siden det er f.o.m 9 kg. Men skal sjekke litt mer, har ikke sett på noen seter ennå. Takk for tipset!

Hun kan det, i teorien, og det er lov. Men om det er det beste? Nei, det synes jeg ikke.
Britax har bla. Secura som er mye dypere.
Akta har DuoLogic, men det går bare til 18 kg. bakovervendt og jeg ville vel hatt et til 25 kg. bakovervendt, eller innstilt meg på å kjøpe enda et sete (foreks. two way) senere.
Tror Brio Zento også er dypere, og det går også til 25 kg. bakovervendt.

Gammel 28-08-07, 22:18   #8
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes også TwoWay er for åpent på sidene. Har de andre Britaxseter på tilbud ville jeg heller valgt Secura eller Freeway.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 22:22   #9
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Standard

Takk for fine tips!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:28.