|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.Jeg vil såklart også helst sitte alene, men jeg vil sitte i kjøreretning. Jeg kan altså finne på heller å sette meg ved siden av noen hvis det er i kjøreretning enn å sette meg på en ledig toseter mot kjøreretningen. Så den om å holde av sete med vesken så lenge det er ledige plasser ellers, funker ikke for mine behov. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.
Den ser jeg. Og jeg flytter veska om ikke det er minst 10 ledige seter i kjøreretning. Jeg er lita og ofte blir jeg pressa inn i vinduet av litt større folk, så det sitter nok litt i at folk tar mer enn sitt sete plassmessig og jeg har ikke kroppsmasse til å fylle ut likt og føler meg virkelig innestengt. Men jeg står i det. Men det koster for meg personlig.
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09 Sist redigert av Trulte : 01-10-23 kl 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.
Ja, det burde det gjøre (altså koste deg noe), for det er ikke OK.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|